Uvod 1
Uvod u Flash 3
Šta je Flash? 4
Osnove Flasha: šta sve možete da vidite 8
Nekoliko zanimljivih ideja 13
Razlike izme?u verzija Flasha za Macintosh i PC 15
Sažetak 16
Jednostavne tehnike crtanja 17
Osnove crtanja u Flashu 18
Rad sa slojevima 27
Grupisanje objekata 34
Sažetak 36
Izrada jednostavne animacije 37
Principi animacije u Flashu 38
Napravite kratku animaciju 42
Sažetak 47
Efikasniji rad 49
Upoznavanje sa alatkama 51
Upoznajte kutiju s alatkama 52
Predstavljanje panoa 73
Sre?ivanje alatki i panoa 77
Sažetak 79
Upotreba vremenske ose 81
Funkcionisanje vremenske ose 82
Scene i vremenska osa 84
Rad sa slikama 85
Dodavanje, brisanje i premeštanje slika 86
Korisne tehnike rada s vremenskom osom 88
Sažetak 94
Upravljanje nacrtanim objektima 95
Upravljanje konturama i popunama 96
Podešavanje vidljivosti 101
Rotiranje, iskošavanje i menjanje veličine 107
Složene krive 113
Upotreba boja 117
Sažetak 122
Izrada simbola 123
Definicija simbola 124
Tipovi simbola 125
Izrada dugmadi 129
Menjanje simbola 136
Upotreba instanci simbola 138
Sažetak 141
Korišćenje biblioteka 143
Skladištenje objekata u bibliotekama 144
Organizovanje biblioteka 146
Korišćenje objekata iz standardne biblioteke 149
Pravljenje biblioteka za višekratnu upotrebu 150
Korišćenje deljenih biblioteka 154
Sažetak 157
Uvoženje i optimizovanje grafike 159
O grafičkim formatima 160
Uvoženje vektorske grafike 161
Uvoženje bitmapirane grafike 165
Pretvaranje bit mapa u vektore 171
Pretvaranje teksta u grafiku 174
Izbegavanje sukoba s uvezenom grafikom 182
Sažetak 182
Animiranje 203
O me?uslikama 205
Vrste me?uslika 206
Pravljenje me?uslika 209
Pojam ugnež?enih objekata 215
Kako se srodni objekti kreću zajedno 217
Sažetak 221
Dodavanje interakcija 223
Značaj interakcija 224
Naredbe i potprogrami za obradu doga?aja 225
Šta su naredbe? 227
Metode za dodavanje interakcija 228
Dovo?enje objekata u interakciju 231
Omogućavanje štampanja objekata 236
Sažetak 238
Tehnike maskiranja 239
O maskama 240
Pravljenje maske 242
Podešavanje maske 246
Korišćenje maske u animacijama 247
Pravljenje pokretnog teksta 248
Sažetak 250
Vo?enje animacije 251
Kako radi putanja animacije 252
Osnovno o putanjama animacije 254
Sažetak 263
Objavljivanje filmova 265
Optimizovanje filmova 267
O propusnoj moći 268
Traženje uskih grla 271
Optimizovanje učitavanja filma 272
Sažetak 283
Pravljenje filmova u Flashu 285
Priprema filma za objavljivanje 286
Isprobavanje filmova 287
Postavljanje filmova na Web 290
Prikazivanje indikatora učitavanja 302
Napredne tehnike - učitavanje dinamičnog sadržaja 304
Izvoženje Flash filmova u drugim formatima 306
Sažetak 309
Pravljenje filmova za džepni PC 311
Specifičnosti džepnog PC-ja 312
Ograničenja pri pravljenju filmova za džepni PC 314
Pravljenje Flash produkcije za džepni PC 317
Sažetak 329
Uvod u ActionScript 331
Osnove ActionScripta 333
Upoznavanje s ActionScriptom 334
Kako radi ActionScript? 336
O objektima 353
O tipovima podataka 357
Rad s panoom Actions 359
Sažetak 361
ActionScript u praksi 363
Planiranje programa 364
Pridruživanje skriptova objektima i slikama 367
Upravljanje svojstvima iz programa 373
Naredbe u ActionScriptu 378
Sažetak 388
ActionScript - srednji kurs 389
Naredbe tellTarget i with 390
Reagovanje na radnje korisnika 399
Pravljenje namenskog kursora 403
Sažetak 406
Program za ispravljanje grešaka - Debugger 407
Šta je "debagovanje" 408
Korišćenje Debuggera - programa za ispravljanje grešaka 409
Prozor Output 412
Odloženo ispravljanje grešaka 415
Sažetak 417
Verzije ActionScripta 421
Važno je znati ko će gledati film 422
Zastarele naredbe ActionScripta 424
Utvr?ivanje verzije Flash Playera pomoću ActionScripta 425
Pravljenje alternativnih verzija filma 428
Sažetak 429
Izvlačenje maksimuma iz ActionScripta 431
Naredbe iz potkategorije Movie Control 432
Naredbe iz potkategorije Browser/Network 439
Naredbe iz potkategorije Movie Clip Control 447
Naredba iz potkategorije Variable 451
Naredbe iz potkategorije Conditions/Loops 453
Naredbe iz potkategorije Printing 460
Naredbe iz potkategorije User-Defined Functions 462
Naredbe iz potkategorije Miscellaneous 465
Zastarele naredbe 469
Sažetak 471
Operatori ActionScripta 473
Osnovni operatori 474
Operatori iz potkategorije Arithmetic 475
Operatori iz potkategorije Assignment 476
Operatori iz potkategorije Bitwise 477
Operatori iz potkategorije Comparison 479
Operatori iz potkategorije Logical 481
Operatori iz potkategorije Miscellaneous 483
Zastareli operatori 485
Operatori izvan liste 486
Sažetak 488
Funkcije ActionScripta 489
Funkcije opšte namene 490
Funkcije za konverziju 493
Matematičke funkcije 494
Zastarele funkcije 497
Sažetak 500
Podešavanje svojstava 501
_alpha 502
_currentframe 503
_droptarget 504
_focusrect 504
_framesloaded 505
_height 505
_highquality 506
_name 507
_parent 507
_quality 508
_root 508
_rotation 509
_soundbuftime 509
_target 510
_totalframes 510
_url 510
_visible 510
_width 510
_x 511
_xmouse 512
_xscale 512
_y 513
_ymouse 513
_yscale 513
Sažetak 513
Rad sa objektima ActionScripta 515
Objekti ActionScripta 516
Array 517
Color 520
Date 522
Key 523
Math 525
Mouse 526
MovieClip 527
Number 528
Selection 529
Sound 529
String 531
XMLSocket 535
Sažetak 535
Komponente ActionScripta 537
Šta su komponente 538
Dodavanje komponenata filmovima 540
Primer korišćenja komponenata 542
Sažetak 546
Aplikacije za poboljšavanje Flash filmova 547
Deneba Canvas 8 549
Šta je Canvas 8? 550
Upoznavanje Canvasa 550
Postizanje efekta sočiva 556
Isprobavanje trikova s tekstom 559
Pravljenje trodimenzionalnih objekata 561
Sažetak 564
Toon Boom Studio 565
Šta je Toon Boom Studio? 566
Pravljenje produkcije u Toon Boom Studiju 570
Sažetak 578
Indeks 579