Kako ćete ni iz čega stvoriti nešto
„Problemi… Najteži su oni za koje mislimo da su nerešivi, a koji nam ne dozvoljavaju da od njih odustanemo. Trot nas uči: nerešiv problem treba
samo da pretvorimo u rešiv. To
samo znači – da budemo kreativni. Ova knjiga prepuna je nadahnjujućih priča o kreativnim rešenjima iz stvarnog života. Sve ih odreda povezuje isti kvalitet: genijalno su jednostavna. I proizvode isti doživljaj: ’Pa nemoguće je da i ja ne mogu tako!’“
– Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem
Masterklas kreativnog mišljenja
Istovremeno zabavna i prosvetljujuća, ova zbirka motivacionih anegdota doseže do srži kreativnog impulsa.
Kroz priče iz života, resko i jezgrovito, Dejv Trot pokazuje kako se razmišlja i postupa izvan postojećih okvira.
Pre svega u advertajzingu i preduzetništvu.
I ne samo u tim oblastima.
Da bismo ispoljili inovativnost, neophodno je da mnogo toga znamo iz mnogih oblasti.
Proširivanjem vidika, pronalazimo nove ideje i nove činjenice.
A kreativnost nastaje kad se oni povežu na neočekivan način.
U običnom spoju, jedan i jedan daju poznati zbir.
U neočekivanom spoju, jedan plus jedan samo i mogu biti tri.
Knjiga koja će promeniti vaš pogled na svet.
Jer će vas podstaći da ga promenite.
11.08.2023.
Ivana V




Jedna stvarno korisna knjiga koja u prvi plan postavlja kreativnost. Kako u savremenom poslovanju, tako i u svakodnevnom životu. Interesantan prikaz kako na kreativan način kombinovanje više pojedinačnih ideja u neku novu, jedinstvenu može biti ključni faktor za put uspeha. Treba uzeti u obzir i činjenicu da neke stvari na koje inače ne bismo možda obratili pažnju su u ovoj knjizi istaknute i naglašene kao značajni koncepti, za verovatno najviše preduzetništvo, ali i uopšteno su zaista relevantni. Takođe, mogućnost adaptacije i posmatranje šire slike kao važni aspekti. Ima dosta primera iz prakse. ,,...svaka nova ideja nije ništa drugo do nova kombinacija poznatih elemenata. Kaže da sposobnost pravljenja tih novih kombinacija zavisi od naše sposobnosti da uočavamo veze. To je ono što neke ljude čini kreativnijim. Oni bolje uočavaju te veze, bolje prepoznaju mogućnost povezivanja. Oni su to u stanju jer su iskusniji, ili razmišljaju više o tim iskustvima nego drugi."