3ds max 5 Biblija
(+ CD)
Opis
Zaronite u svet profesionalne animacije u koji vas vodi Kelly Murdock - ekspert za 3D grafiku. Njegove vežbe se lako prate, a razumljiva objašnjenja knjigu čine nezaobilaznom. Ako već dugo koristite program 3ds max, dobićete nezamenljiv vodič kroz složene varijacije koje unosi verzija 5. Ukoliko se prvi put srećete s programom, odličan Kratak vodič objasniće vam kako da iz prvog pokušaja napravite izuzetnu animaciju!
- Realistično osvetlite objekte na slikama korišćenjem naprednih funkcija 3ds maxa 5 - globalnog osvetljenja, tehnike Radiosity, fotometrijskih svetala i postornih senki
- Istražite nove mogućnosti modelovanja, među kojima su sklopovi likova, poboljšani alati za rad sa skeletima, podesivi omotači i veliki broj dodataka za modelovanje
- Obogatite detalje scene primenom materijala i mapa
- Automatizujte proces animacije poboljšanim funkcijama okruženja Track View, uključujući automatske tangente i meke selekcije
- Istražite nove kontrolne objekte transformacija i druge nove elemente okruženja u verziji 5
- Iskoristite vrhunske specijalne efekte za video produkciju, filmove, igre i televiziju.
Na pratećem CD-u nalazi se demo verzija programa 3ds max 5, sve vežbe, modeli i mape iz knjige, i ekskluzivni dodatni programi studija Furious Research.
Sadržaj
Predgovor
Kratak vodič: Animiranje ulaska šatla
Poglavlje 1: Maxovo radno okruženje
Poglavlje 2: Rad sa prozorima za prikaz
Poglavlje 3: Rad sa datotekama
Poglavlje 4: Prilagođavanje Maxovog radnog okruženja
Poglavlje 5: Korišćenje osnovnih objekata
Poglavlje 6: Biranje objekata i zadavanje njihovih svojstava
Poglavlje 7: Kloniranje objekata
Poglavlje 8: Grupisanje i povezivanje objekata
Poglavlje 9: Transformisanje objekata
Poglavlje 10: Korišćenje modifikatora
Poglavlje 11: Osnove modelovanja
Poglavlje 12: Crtanje i korišćenje 2D krivih i oblika
Poglavlje 13: Rad s mrežicama i poligonalnim objektima
Poglavlje 14: Pravljenje zakrpa
Poglavlje 15: Rad sa NURBS objektima
Poglavlje 16: Pravljenje složenih objekata
Poglavlje 17: Formiranje i kontrolisanje sistema čestica
Poglavlje 18: Editor materijala
Poglavlje 19: Pravljenje i primenjivanje materijala
Poglavlje 20: Korišćenje mapa
Poglavlje 21: Rad sa kamerama
Poglavlje 22: Rad sa svetlima
Poglavlje 23: Napredne tehnike osvetljavanja
Poglavlje 24: Osnove animacije
Poglavlje 25: Rad sa okvirom za dijalog potprograma Track View
Poglavlje 26: Korišćenje prostornih deformacija
Poglavlje 27: Ograničavanje kretanja
Poglavlje 28: Animiranje pomoću kontrolera
Poglavlje 29: Korišćenje izraza
Poglavlje 30: Dinamička simulacija
Poglavlje 31: Rad sa skeletima i omotačima
Poglavlje 32: Rad sa likovima
Poglavlje 33: Uspostavljanje i korišćenje sistema inverzne kinematike
Poglavlje 34: Osnove rasterizacije
Poglavlje 35: Rad sa okruženjima i atmosferskim efektima
Poglavlje 36: Korišćenje elemenata i efekata rasterizacije
Poglavlje 37: Primena i podešavanje materijala Raytracing
Poglavlje 38: Mrežna rasterizacija
Poglavlje 39: Postprodukcija u radnom okruženju Video Post
Poglavlje 40: Korišćenje MAXScripta
Poglavlje 41: Korišćenje editora Visual MAXScript
Poglavlje 42: Korišćenje dodatnih programa drugih proizvođača
Dodatak A: Instaliranje i konfigurisanje programa 3ds max 5
Dodatak B: Maxove prečice sa tastature
Dodatak C: Ekskluzivni dodatni programi
Dodatak D: Šta se nalazi na kompakt disku
Indeks
O autoru
Kelly Murdock je autor i koautor mnogih računarskih knjiga. Njegov opus obuhvata knjige o Webu, grafici i multimediji, a među njima su i prethodna dva izdanja ove knjige 3ds max 5 Biblija. Značajniji naslovi iz njegovog pera su Master Visually HTML and XHTML, JavaScript Visual Blueprint, Adobe Atmosphere Bible. Stekavši iskustvo u inženjerstvu i kompjuterskoj grafici, Kelly je prokrstario čitavim 3D svetom. Koristio je vrhunske radne stanice za projektovanje i analizu, realizovao nekoliko projekata vizuelizacije, pravio 3D modele za igrane filmove, bivao slobodan 3D umetnik, a bavio se i 3D programiranjem. Kelly koristi program 3D Studio počev od verzije 3 za DOS.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: 3ds max 5 Biblija (+ CD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 1072 (cb)
Strana u boji: 16
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2003
ISBN: 86-7555-229-7
Naslov originala: 3ds max 5 Bible
Izdavač originala: Wiley