3ds max 6 kroz primere
(+ CD)
Opis
Knjiga predstavlja idealno okruženje za učenje popularnog programa za 3D grafiku i animaciju. Pored opisa brojnih tehnika rada i mogućnosti, prikazuje i nove moćne maxove osobine pomoću kojih se povećava produktivnost bržim radom i unapređenom funkcionalnošću. Bez obzira na to da li ste početnik ili iskusan profesionalac, imaćete koristi od detaljnih objašnjenja i dobro osmišljenih vežbi koje se, između ostalog, bave sledećim temama:
- novo globalno osvetljenje i rasterizacija metodom Radiosity
- tehnike efikasnog modelovanja
- pravljenje uverljivih rasterizovanih površina primenom materijala i koordinata mapiranja
- tehnike animacije i alatke za uređivanje koje pružaju veću kontrolu i fleksibilnost, uključujući režime Dope Sheet i Curve Editor
- sistemi čestica, posebno novi sistem Particle Flow (Pflow), za dobijanje efekata animiranog dima, pare i sl.
- modelovanje glatkih zaobljenih površina slično pravljenju skulptura od gline
Prateći CD sadrži sve datoteke potrebne za vežbe, kao i slike iz knjige u boji. Preporuka autora je da otvorite sve datoteke i ispitate način na koji su modelovani objekti, kako su postavljena svetla i kako su napravljeni materijali i animacija.
Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Radni tok: neometano odvijanje procesa
Poglavlje 2: Osnovni koncepti programa 3ds max 6
Poglavlje 3: Osnovne tehnike modelovanja: gradivni elementi
Poglavlje 4: Izgradnja broda
Poglavlje 5: Pravljenje uverljivog terena
Poglavlje 6: Osnove osvetljavanja otvorenog prostora standardnim svetlima
Poglavlje 7: Uvod u materijale i mapiranje
Poglavlje 8: Standardna metoda rasterizacije
Poglavlje 9: Upoznavanje složenih tehnika modelovanja
Poglavlje 10: Modelovanje pomoću zakrpa
Poglavlje 11: Materijali i mapiranje
Poglavlje 12: Fotometrijsko osvetljenje
Poglavlje 13: Metoda Radiosity: upravljanje materijalima
Poglavlje 14: Animiranje ključevima
Poglavlje 15: Kontroleri/usmerivači
Poglavlje 16: Animiranje pomoću dijagrama
Poglavlje 17: Reactor
Poglavlje 18: PFlow
Spisak termina korišćenih u knjizi
Indeks
O autoru
Ted Boardman je instruktor za programe Discreet 3ds max i Autodesk 3D Studio VIZ. Jedan je od malobrojnih ovlašćenih Discreetovih stručnjaka za obuku. Njegovi časovi osmišljeni su tako da povećaju produktivnost u 3D modelovanju i animaciji, a namenjeni su klijentima iz širokog spektra delatnosti - od arhitekture, preko vazduhoplovstva, do televizije i računarskih igara. Za Web lokaciju www.cgarchitect.com piše mesečnu rubriku namenjenu 3ds maxu. Nagrađivan je na godišnjem simpozijumu Autodesk University posvećenom CAD-u i vizuelizaciji, i osnivač je organizacije Boston Area 3D Studio User Group.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: 3ds max 6 kroz primere (+ CD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 468 (cb)
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2004
ISBN: 86-7555-252-1
Naslov originala: 3ds max 6 Fundamentals
Izdavač originala: New Riders