MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▹Popularna nauka
    Slika
    Prikaži 2 puta
    veću sliku


    APOKALIPSA I MARKETING
    Autori: Priredili Dejvid Karson, Džim Bel, Stiven Braun
    Strana: 406
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja tačna i naučno opravdana.

    Autori proučavaju tekuće stanje marketinške nauke i predlažu razne vizije marketinga namenjene dvadeset prvom veku. U rasponu od naratologije do feminizma, ova proroštva su uvek osvešćujuća, često provokativna i ponekad uznemirujuća. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje interesuje budućnost marketinga.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: APOKALIPSA I MARKETING
    Izdavač: Clio
    Strana: 406 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 21 x 14 cm
    Godina izdanja: 2003
    ISBN: 86-7102-076-2
    Naručite
    Cena: 1.130 RSD
    Cena za inostranstvo:
    11,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025