Бенчмаркинг у транспорту путника
Обрађен је веома важан појам савременог менаџмента – квалитет услуге, са фокусирањем на делатност од општег интереса: јавни градски транспорт путника. Веома комплексним дефинисањем и анализом квалитета и његовог места у теорији савременог менаџмента, ауторка се определила за бенчмаркинг као основну методу за унапређење конкурентске способности сложеног система јавног градског транспорта путника. У раду су обрађене врсте бенчмаркинга и на основу резултата примењеног интерног и екстерног бенчмаркинга указано је на предности и недостатке јавног градског транспорта путника у Београду.
Summary: Benchmarking in passenger transport.
Детаљни подаци о књизиНаслов: Бенчмаркинг у транспорту путника
Издавач: Задужбина Андрејевић
Страна: 70 (cb)
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 17 x 24 cm
Година издања: 2012
ИСБН: 978-86-525-0056-7