MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMenadžment
    Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima
    Autor: Saša Veljković
    Strana: 520
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Stvoriti uspešan brend, koji može da se sa vodećim svetskim brendovima ravnopravno uključi u borbu za potrošače, na domaćem tržištu ali i na drugim tržištima, postaje ključ uspeha savremenog poslovanja. Stoga je cilj knjige Brend menadžment da kroz logički povezane celine čitaoce uputi u specifičnosti građenja brendova. Pisana je tako da na moderan i jasan način, uz relevantne i aktuelne koncepte i primere, približi čitaocima različite aspekte brend menadžmenta, sa posebnim osvrtom na stanje u Srbiji i u neposrednom okruženju.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 520 (cb)
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2010
    ISBN: 978-86-403-1087-1
    Naručite
    Cena: 3.780 RSD
    Cena za inostranstvo:
    38,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024