Дидактичко методичке карактеристике читанки
Књига Драгане Гавриловић Обрадовић представља теоријски поглед на емпиријска истраживања читанки за млађе разреде основне школе и има за циљ да сагледа и опише промене у српским читанкама у другој половини 20. века, и то са аспекта њиховог садржаја, дидактичко-методичких апаратура и илустровано-техничке опремљености.
У истраживању је примењена теоријска анализа као истраживачка метода.
Резултат овог истраживања могли би да утичу на стварање квалитетнијих читанки, а тиме и бољу организацију и извођење наставе српског језика у млађим разредима основне школе.
Детаљни подаци о књизиНаслов: Дидактичко методичке карактеристике читанки
Издавач: Legenda
Страна: 120 (cb)
Povez: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 16 cm
Година издања: 2012
ИСБН: 978-86-7784-227-7