Digitalni marketing: planiranje i optimizacija
Praktičan i sadržajan vodič koji kombinuje već ustanovljene pristupe marketinškom planiranju sa kreativnom upotrebom novih e-modela i e-alata. Autori integrišu tehnologije društvenih medija, kao što su društveno umrežavanje, tablet-uređaji i mobilne aplikacije, u marketinški miks demonstrirajući kako ti novi načini dopiranja do korisnika mogu da se integrišu u vaše tradicionalne marketinške planove. Knjiga se bavi i zakonskim propisima u oblasti e-marketinga, imejl marketingom, društvenim mrežama, marketingom na internet pretraživačima, oglašavanjem na internetu, CRM-om, principima veb-dizajna, veb-analitike i integrisanog upravljanja marketingom.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Digitalni marketing: planiranje i optimizacija
Izdavač: FMK knjige - Fakultet za medije i komunikacije
Strana: 582 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 16 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2018
ISBN: 978-86-81042-03-8