Digitalni marketing: Pojmovnik
Knjiga sadrži preko 270 termina iz oblasti digitalnog marketinga, koji simbolišu veliku promenu nastalu u marketingu kao rezultat tehnoloških inovacija i životnog stila milenijumske generacije. Nijedna profesija, u poslednjih petnaestak godina, nije postala takav kartel za proliferaciju stručnog žargona kao digitalna tehnologija i, u okviru nje, digitalni biznis i marketing. Digitalne krilatice ispucavaju se rafalnom paljbom, odslikavajući svetlosnu brzinu kojom se ovo polje stručnog delovanja razvija. Zato je pojmovnik termina u digitalnom marketingu ne samo nužno zlo za one koji moraju, nego nasušna potreba za one koji žele da prodube svoje razumevanje ove discipline. (Iz predgovora Lazara Džamića)
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Digitalni marketing: Pojmovnik
Izdavač: FMK knjige - Fakultet za medije i komunikacije
Strana: 138 (cb)
Povez: meki
Pismo:
Format: 13 x 22 cm
Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-87107-44-1