MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeMarketingZa neupućene...Biznis i finansije

    (veća slika...)

    Preuzmite delove knjige
    Sadržaj
    Uvod
    Iz pog. 1
    Iz pog. 4
    Iz pog. 9
    Iz pog. 15
    Iz pog. 12
    Digitalni marketing za neupućene
    Autori: Ryan Deiss, Russ Henneberry
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 328
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Opis
    Kompanije su se nekada oslanjale na oglase i reklame u novinama i na radiju da bi došle do kupaca. Danas kompanije moraju da koriste pretraživače i društvene mreže: Google, Facebook, YouTube... da bi stekle kupce i komunicirale s njima. Ova knjiga, napisana za stručnjake za marketing i vlasnike preduzeća, obezbediće vam neophodnu prednost nad konkurencijom.

    U knjizi
    • Generišite besplatan saobraćaj
    • Steknite nove redovne kupce
    • Dizajnirajte pristupne strane koje dovode kupce
    • Izgradite listu za slanje e­-pošte i zarađujte
    • Povežite se sa svojim kupcima preko društvenih mreža
    • Reklamirajte se na internetu kao profesionalac
    • Ovladajte marketingom putem pretraživača
    • Pratite statističke pokazatelje razvoja vašeg posla

    Sadržaj
    Uvod, 1
    DEO 1: POČETAK U DIGITALNOM MARKETINGU, 5
    POGLAVLJE 1: Razumevanje puta kupca, 7
    POGLAVLJE 2: Biranje odgovarajuće marketinške kampanje, 23
    POGLAVLJE 3: Smišljanje dobitnih ponuda, 35

    DEO 2: STICANJE LJUBITELJA, PRATILACA I KUPACA POMOĆU SADRŽAJA, 55
    POGLAVLJE 4: Potraga za savršenstvom u marketingu sadržaja, 57
    POGLAVLJE 5: Poslovno blogovanje, 77
    POGLAVLJE 6: Zaliha od 57 ideja za blog, 95

    DEO 3: GENERISANJE SAOBRAĆAJA NA VEB LOKACIJI, 117
    POGLAVLJE 7: Izgradnja pristupnih strana sa velikom konverzijom, 119
    POGLAVLJE 8: Privlačenje saobraćaja putem pretraživača, 135
    POGLAVLJE 9: Korišćenje društvenih mreža, 157
    POGLAVLJE 10: Korišćenje plaćenog saobraćaja, 179
    POGLAVLJE 11: Nastavak kontakta kroz marketing putem e-pošte, 201

    DEO 4: MERENJE, ANALIZIRANJE I OPTIMIZOVANJE KAMPANJA, 225
    POGLAVLJE 12: Računanje: poslovanje vođeno podacima, 227
    POGLAVLJE 13: Optimizovanje kampanja za maksimalan povrat na investiciju, 247

    DEO 5: SVE SAME DESETKE, 259
    POGLAVLJE 14: Deset najčešćih digitalnih marketinških grešaka, 261
    POGLAVLJE 15: Deset popularnih digitalno-marketinških veština za vaš rezime, 267
    POGLAVLJE 16: Deset osnovnih alata za uspeh u digitalnom marketingu, 281
    INDEKS, 293

    O autorima
    Ryan Deiss je osnivač i direktor DigitalMarketer.com. Njegove pionirske strategije digitalnog marketinga direktno su odgo­vorne za internet prodaju vrednu stotine miliona dolara.

    Russ Henneberry je glavni urednik DigitalMarketer.com. Nje­gov tim mesečno generiše hiljade budućih kupaca izvršavanjem strategije „punog levka“ prikazane u ovoj knjizi.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Digitalni marketing za neupućene
    Izdavač: Mikro knjiga
    Strana: 328 (cb)
    Povez: meki
    Pismo: latinica
    Format: 16,8 x 23,5 cm
    Godina izdanja: 2019
    ISBN: 978-86-7555-437-0
    Naslov originala: Digital Marketing For Dummies (For Dummies (Business & Personal Finance))
    Izdavač originala: Wiley
    Naručite
    Cena: 2.500 RSD
    Vaša cena: 2.000 RSD
    Cena za inostranstvo:
    20,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.

    Korišćeni primerci
    1.250,00 RSD
    Cena za inostranstvo:
    12,50 EUR
    Kako rezervisati?





    Kupljeno uz ovu knjigu

    Hakerske tajne za neupućene, prevod 6. izdanja
    1760 din.

    Marketing za neupućene (+ CD)
    2000 din.

    Menadžment za neupućene
    2000 din.

    Biznis plan za neupućene (+ CD)
    1840 din.

    Moda za neupućene
    880 din.

    Naučite veb dizajn, prevod 4. izdanja: Vodič kroz HTML, CSS, JavaScript i veb grafiku
    2720 din.

    Pčelarstvo za neupućene
    2080 din.

    DATA I GOLIJAT: nevidljivi rat za prikupljanje vaših podataka i kontrolu vašeg života
    1120 din.

    Excel 2016 Formule i funkcije
    1880 din.

    Gitara za neupućene (+ CD)
    1840 din.

    Šivenje za neupućene, prevod 3. izdanja
    1920 din.

    Algoritamsko rešavanje problema i objektno orijentisan pristup u Javi: Sa rešenim zadacima i zadacima za vežbu
    960 din.

    Kako ne treba programirati na jeziku C++
    400 din.

    CSS3 antologija, prevod 4. izdanja
    400 din.

    Efikasno programiranje na jeziku C++
    640 din.

    Misliti na jeziku C++ (+ CD)
    1920 din.

    Osnove veštačke inteligencije i mašinskog učenja
    2195 din.

    Misliti na Javi, prevod 4. izdanja
    3200 din.

    101 princip za dobar UX dizajn
    2090 din.

    Jasan kod: Priručnik za pisanje jasnih programa
    0 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)

    | Pogledajte mišljenja i ocene o ovoj knjizi na:
    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024