Дигитални маркетинг
Кратак садржај:
Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59.
Књига је у пуном колору
Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са регионалног тржишта
На почетку сваког поглавља дефинисани су циљеви који се постижу када студент прође материју из те секције
Велики број домаћих и међународних практичних и актуелних примера
На крају сваког поглавља налази се резиме и питања за самостално обнављање градива
Књигу су рецензирали и верификовали и теоретичари и практичари из дигиталног маркетинга
Пример презентација можете видети на: https://youtu.be/zoidwhyiVj0
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Дигитални маркетинг
Izdavač: Економски факултет
Strana: 330 (cb)
Povez:
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2021
ISBN: 978-86-403-1664-4