Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59.
Књига је у пуном колору
Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са регионалног тржишта
На почетку сваког поглавља дефинисани су циљеви који се постижу када студент прође материју из те секције
Велики број домаћих и међународних практичних и актуелних примера
На крају сваког поглавља налази се резиме и питања за самостално обнављање градива
Књигу су рецензирали и верификовали и теоретичари и практичари из дигиталног маркетинга
Detaljni podaci o knjizi Naslov: Дигитални маркетинг Izdavač: Економски факултет Strana: 340 (cb) Pismo: Format: повез cm Godina izdanja: 2024 ISBN: 978-86-403-1832-7
Ocene i mišljenja čitalaca
Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)
MIKRO KNJIGA D.O.O.
Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
Komercijalna banka: 205-33117-65
Matični broj: 07465181
Šifra delatnosti: 5811
PIB: 100575773 Dokumenti o identifikaciji