MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Дигитални маркетинг
    Autor: Филиповић др Јелена
    Strana: 340
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај:


    • Програм конципиран према моделу: Rohm, A. J., Stefl, M., & Saint Clair, J. (2019). Time for a marketing curriculum overhaul: Developing a digital-first approach. Journal of Marketing Education, 41(1), 47-59.


    • Књига је у пуном колору


    • Укупно 14 поглавља и 14 анализа случајева са регионалног тржишта


    • На почетку сваког поглавља дефинисани су циљеви који се постижу када студент прође материју из те секције


    • Велики број домаћих и међународних практичних и актуелних примера


    • На крају сваког поглавља налази се резиме и питања за самостално обнављање градива


    • Књигу су рецензирали и верификовали и теоретичари и практичари из дигиталног маркетинга


    • Пример презентација можете видети на: https://youtu.be/zoidwhyiVj0




    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Дигитални маркетинг
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 340 (cb)
    Pismo:
    Format: повез cm
    Godina izdanja: 2024
    ISBN: 978-86-403-1832-7
    Naručite
    Cena: 3.421 RSD
    Cena za inostranstvo:
    34,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025