Директни маркетинг
Кратак садржај: Циљ књиге Директни маркетинг је да кроз логички повезане делове, на свеобухватан начин, читаоце упути у специфичности директног маркетинга и његових различитих појавних облика, како би били у могућности да у пракси успешно примењују маркетиншку филозофију размишљања и пословања у овој области. Како би наведени циљ био остварен, аутори су се трудили да књигу пишу водећи рачуна и о представљању основних теоријских концепата, али и о практичној примени, што одраза има и у многобројним примерима, који илуструју и осветљавају различите облике и области директног маркетинга. У странице ове књиге аутори су уткали искуство рада са студентима на мастер студијама, као и искуство учешћа у различитим активностима консалтинга и пројектима из области које покривају одређени аспекти директног маркетинга.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Директни маркетинг
Izdavač: Економски факултет
Strana: 372 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-403-1454-1