MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Директни маркетинг
    Кратак садржај: Циљ књиге Директни маркетинг је да кроз логички повезане делове, на свеобухватан начин, читаоце упути у специфичности директног маркетинга и његових различитих појавних облика, како би били у могућности да у пракси успешно примењују маркетиншку филозофију размишљања и пословања у овој области. Како би наведени циљ био остварен, аутори су се трудили да књигу пишу водећи рачуна и о представљању основних теоријских концепата, али и о практичној примени, што одраза има и у многобројним примерима, који илуструју и осветљавају различите облике и области директног маркетинга. У странице ове књиге аутори су уткали искуство рада са студентима на мастер студијама, као и искуство учешћа у различитим активностима консалтинга и пројектима из области које покривају одређени аспекти директног маркетинга.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Директни маркетинг
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 372 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2015
    ISBN: 978-86-403-1454-1
    Naručite
    Cena: 3.038 RSD
    Cena za inostranstvo:
    30,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025