Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte
Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte, Auduna Farbruta je knjiga je namenjena naučnicima, istraživačima, ekspertima i studentima postdiplomskih studija, kao i PR konsultantima pri univerzitetima, naučno-istraživačkim centrima i ostalim institucijama znanja, te i svim pojedincima zainteresovanim za nove komunikacije, nauku i širenje znanja.
Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo. Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.
Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
- Kako pronaći vreme za društvene mreže
- Fejsbuk za deljenje znanja
- Tviter za deljenje znanja
- Linkdin za deljenje znanja
- Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
- Kako izgraditi stručni identitet na internetu
- Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
- Skrivene zamke društvenih mreža
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte
Izdavač: Kovačnica priča
Strana: 158 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2017
ISBN: 978-86-80766-02-7