Економика предузећа – Предузеће, окружење и улагања
Кратак садржај: Садржина, структура књиге и начин интерпретације материје условљени су бројним циљевима и захтевима које је аутор настојао да задовољи и усклади у овом раду. Пре свега, то је настојање да се осавремени програм предмета Економика предузећа и да се студентима пружи увид у релевантне појмове и концепте Економике предузећа. Чињеница да се Економика предузећа изучава на првој години студија и да представља прву дисциплину пословне економије коју изучавају студенти захтевало је поступност у излагању материје, избор најрелевантнијих питања, концепата и теорија, као и бројне примере и илустрације. Истовремено, аутор је настојао да што верније прикаже битне карактеристике предузећа, специфичности основних врста предузећа, сложеност окружења у коме послују савремена предузећа, као и разноврсност пословни проблема и комплексност пословања савременог предузећа. Чињеница да се Економика предузећа изучава на првој години студија и да представља прву дисциплину пословне економије коју изучавају студенти захтевало је поступност у излагању материје, избор најрелевантнијих питања, концепата и теорија, као и бројне примере и илустрације. Истовремено, аутор је настојао да што верније прикаже битне карактеристике предузећа, специфичности основних врста предузећа, сложеност окружења у коме послују савреме-на предузећа, као и разноврсност пословни проблема и комплексност пословања савременог предузећа.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Економика предузећа – Предузеће, окружење и улагања
Izdavač: Економски факултет
Strana: 265 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2025
ISBN: 978-86-403-1859-4