MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Univerzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Економика предузећа – Принципи и циљеви
    Autor: Покрајчић др Драгана
    Strana: 298
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај: У књизи се излажу основни принципи пословања предузећа, а то су продуктивност, економичност и рентабилност, који су предуслов њихове ефикасности и традиционални и савремени приступи циљевима предузећа у тржишној привреди. У уводу се објашњавају разлози постојања предузећа. Издвајају се три одговора на питање зашто предузећа постоје, а то су предности специјализације, редукција ризика и неизвесности и минимизирање трансакционих трошкова. У прилогу се разматрају мултинационално и глобално предузеће. У првој глави објашњава се приход предузећа, који зависи од тражње за производима предузећа. Предмет друге и треће главе је продуктивност, један од три основна принципа пословања предузећа у тржишној привреди. Објашњавају се појам и типови производње, улагања у производњу, даје дефиниција продуктивности, разматрају закон растуће, константне и опадајуће продуктивности фактора, приноси обима, мерење продуктивности, извори технолошког напретка и пораст продуктивности, концепт маргиналне продуктивности рада, појам људског капитала, тражења ренте и трошкови утицаја, као и награђивање и подстицање људских ресурса. У четвртој глави дефинише се економичност, разматрају се извори економичности и трошковна конкурентност предузећа. Предмет пете главе је профит предузећа. Разматрају се кључни фактори тржишног успеха предузећа, теорије профита и објашњава се концепт рачуноводственог, економског и нормалног профита. У шестој глави се дефинише рентабилност, објашњава се максимирање профита, минимизирање губатака и праг рентабилности, излажу се приступи мерења рентабилности и мере за спровођење и унапређење рентабилности предузећа. У седмој глави разматрају се традиционални и савремени приступи циљевима предузећа и концепт друштвено одговорног предузећа. Књига је део уџбеничке литературе на предмету Економика предузећа на основним академским студијама на Економском факултету у Београду.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Економика предузећа – Принципи и циљеви
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 298 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2025
    ISBN: 978-86-403-1860-0
    Naručite
    Cena: 2.463 RSD
    Cena za inostranstvo:
    25,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025