Evropski mediji u digitalnom dobu
Knjiga Evropski mediji u digitalnom dobu uvodi nas u najznačajnije rasprave, dešavanja i probleme koji oblikuju današnje medije. Autor daje detaljnu analizu masovnih i digitalnih medija, interneta i nove medijske politike uzimajući u obzir zakonodavne, komercijalne, političke i tehnološke aspekte problema. Primenjujući opširan i složen, ali ujedno i veoma precizan pristup Ričard Ruk je napisao knjigu koja doprinosi boljem sagledavanju evropskih medija u globalnim okvirima. Čitalac je podstaknut da razmišlja o statistici i da je povezuje sa ekonomikom, da analizira propise i usklađuje teorije medija s teorijama o evropskim integracijama. Knjiga takođe sadrži primere iz prakse, ilustracije, rezimea, kritička razmišljanja i smernice za korišćenje dodatne literature.
O AUTORU
Ričard Ruk diplomirao je na Kenterberijskom univerzitetu u Kentu gde je, nakon četvorogodišnjih istraživanja, odbranio doktorat iz oblasti društvenih nauka. Viši je predavač društvenih i političkih studija na Univerzitetu South Bank u Londonu. Gostujući je predavač na Univerzitetu u Liježu u Belgiji i u Školi za menadžment u Remsu u Francuskoj. Obavlja konsultantske poslove u vezi s javnim uslugama za britansko Ministarstvo unutrašnjih poslova. U oblast njegovog interesovanja spadaju analiza politike u okviru EU i na nacionalnom nivou; odnos između privatnog i javnog sektora; mediji, komunikacija i društvo; bezbednost i politika u EU.
Kratak sadržaj
Predgovor, 15
1. EU i medji - medijska politika EU i globalizacija, 35
2. EU mediji u svetlu statističkih podataka, 72
3. Rayumevanje medija EU kroz ekonomiju, 102
4. Medijska politika, propisi i zakonodavstvo u EU, 141
5. Teorija medija u evropskom kontekstu, 192
6. Proces proizvodnje u štamparstvu i izdavaštvu EU, 241
7. Distribucija štampanih i objavljenih materijala, 290
8. Korišćenje štampanih i objavljenih materijala, 322
9. Audio-vizuelna sredstva u EU: proizvodnja i planiranje, 366
10. Audio-vizuelna distribuciona mreža u EU, 423
11. Korišćenje audio-vizulenih materijala u EU: trendovi, 466
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Evropski mediji u digitalnom dobu
Izdavač: Clio
Strana: 516 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 16 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2011
ISBN: 978-86-7102-407-5