Fizika 6 - elektronski udzbenik
Tri interaktivna edukativna programa koji imaju za cilj da nastavu fizike u osnovnoj školi učine modernijom, zanimljivijom i efikasnijom. Učenici uz njih mogu učiti i vežbati nastavno gradivo, proveriti stečeno znanje, pripremati se za takmičenje... Takođe, mogu ih koristiti i nastavnici u pripremi i u toku izvođenja nastave. Koncepcija programa je usmerena ka novim trendovima u obrazovanju koji se danas jednim imenom nazivaju aktivno učenje.
Interfejs programa je grafički orijentisan i putem ilustrovanih asocijacija vodi korisnika kroz različite interaktivne delove: VEŽBA, TEST, LABORATORIJA, SI KRUG, od H do Mt i FIZIČARI NA KARTAMA. Programi prate i beleže rad učenika (aktivno vreme učenja, ocene dobijene na testu određene oblasti, tačnost rešavanja eksperimenata, bodove na testovima i igrama...) i sve to prikazuju u "DIPLOMI", tako da učenik i njegovi roditelji ili nastavnik mogu imati stalni uvid u nivo dostignutog znanja.
VEŽBA
Modul je koncipiran tako da se kroz nastavne oblasti prolazi u formi programirane nastave. Učeniku se za svaki postavljeni problem nudi određeni broj pažljivo odabranih rešenja (i netačna rešenja imaju smisao), pa se na osnovu učenikovog odgovora vrši dalja diskusija, nudi detaljni postupak rešavanja ili se u slučaju netačnog odgovora, učeniku sugerišu koraci ka tačnom rešenju.
TEST
Modul omogućava učeniku da proveri svoje znanje iz određene tematske celine ili više njih (gradivo polugođa, cele školske godine). Test sadrži pitanja i zadatke naznačene težine, učenik ih rešava za određeno vreme, a rezultat testa je objektivna ocena. Svaki test se generiše iz baze sa velikim brojem pitanja, odnosno zadataka.
Od H do Mt
Skup informacija o Periodnom sistemu elemenata dat je kroz izazovan test (igru). Cilj je da na ovaj način učenik ovlada osnovnim pojmovima i terminima iz Periodnog sistema do nivoa koji se izučava u okviru osnovnoškolske fizike i hemije.
LABORATORIJA
Modul sadrži "eksperimente" - simulacije određenih laboratorijskih vežbi (realnih i virtualnih) u kojima korisnik aktivno učestvuje: bira ili podešava ulazne parametre, prati i reguliše tok procesa, meri (očitava) izlazne vrednosti, proračunava i daje rešenje postavljenog problema.
SI krug
Test (igra) za proveru znanja i učenje o merenjima u fizici, fizičkim veličinama i njihovim jedinicama.
FIZIČARI NA KARTAMA
Kompjuterska igra koja ima za cilj da na jedan zanimljiv način upozna učenika sa pojedinostima vezanim za život i naučna dela mnogih fizičara.
Ocene dobijene u testovima, proučene i provežbane lekcije program beleži i pamti, te korisnik ima uvid u dotignut nivo znanja. Rezultate ostvarene u matematičkim igrama i modulu kefalo moguće je poslati izdavaču, a najboljim rešavačima sledi zanimljiva nagrada.
Tehnički zahtevi
•PENTIUM 2 procesor, 500 MHz, 128 MB RAM, CD čitač, 600 MB prostora na hard disku,
•grafička postavka: 800x600 u 16-bit-noj paleti boja
•operativni sistem: Windows 9x, 2000, XP, Vista
Programi imaju softversku zaštitu, te se mogu instalirati isključivo originalna izdanja!
Detaljni podaciNaslov: Fizika 6 - elektronski udzbenik
Izdavač: Kvark media