Flash MX 2004
Počnite odmah! 24 proverene jednočasovne lekcije. Nakon samo 24 lekcije (od jednog sata, ili manje) moći ćete sami da kreirate dinamičke animacije pomoću Macromedije Flash MX. Direktnim pristupom, tehnikom korak-po-korak, svaka naredna lekcija se nadovezuje na prethodnu, tako da Flash možete savladati od osnova do složenih tehnika.
Instrukcije tipa korak-po-korak Vas pažljivo vode kroz uobičajene zadatke u Flashu. Pitanja i odgovori na kraju svakog poglavlja će Vam pomoći da proverite stečena znanja. Napomene i saveti ukazuju na prečice i dodatna rešenja i pomažu u rešavanju potencijalnih problema.
Naučite kako da...
kreirate, optimizujete i izvozite dinamičke animacije na Web, disk, ili CD
koristite digitalni video zapis u Flash animacijama
kreirate animacije upotrebom vremenskih tehnika i Flashovih specijalnih tehnika "pretapanja"
kreirate moćne interaktivne animacije pomoću ActionScripta
izrađujete komandno dugme, grafiku i Movie Clip simbole i upotrebljavate ih ponovo bez povećanja veličine datoteke
uvozite postojeću grafiku iz Freehanda, Illustratora i Photoshopa
O autoru
Phillip Kerman je međunarodno priznati ekspert za upotrebu Weba i multimedije u obuci i razonodi. Često izlaže na Macromedia korisničkim konferencijama i objavljuje članke u časopisu Macromedia User Journal. Podučavao je o Flashu i ostalim Macromedia alatima mnoge ljude u radionicama širom sveta.
Kratak sadržaj
Uvod
Uvod
Deo I Priprema grafike za animaciju u Flashu
Čas 1 Osnove
2 Crtanje i bojenje u samom Flashu
3 Uvoz grafike u Flash
4 Napredne tehnike crtanja
5 Biblioteka i veća produktivnost
Deo II Animacije u Flashu
6 Suština animacije
7 Animacija na staromodan način
8 Animacija pomoću transformacije pokreta
9 Animacija pomoću transformacije oblika
10 Timeline efekti i komande
11 Dodavanje zvuka animaciji
12 Upotreba slojeva u animaciji
13 Animacija pomoću simbola tipa Movie Clip i Graphic
Deo III Interakcija i napredne tehnike animacije
14 Kreiranje komandnih dugmadi
15 Kreiranje nelinearnih efekata pomoću ActionScripta i Behaviors šablona
16 ActionScript i napredne tehnike interakcije
17 Upotreba komponenata
18 Upotreba videa
Deo IV Flash i Web 4
19 Uključivanje animacije na Web
20 Dizajniranje modularnog Web sajta
21 Optimizacija sajta urađenog u Flashu
22 Napredne tehnike animacije
23 Timski rad na velikim projektima
24 Objavite svoju kreaciju
Deo V Dodaci
A Upotreba opcija Selection, Snap to Object i Canvas Level
B Resursi
Rečnik
Indeks
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Flash MX 2004
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Strana: 646 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 16.5x23.5 cm
Godina izdanja: 2004
ISBN: 86-7310-264-2