Фотографија као музејски предмет
Извод из рецензије:
„Рад мр Миле Карас је један од ретких у српској музеологији који је уопште посвећен документацији и њеној изузетној важности за проучавање, заштиту и презентацију баштине. Шта више, једна неоправдано запостављена област каква је документација, добија преко мр Миле Карас нове димензије и значај. Она истражује њене до сада непознате различите могућности и практично их примењује у музејској пракси Природњачког музеја, преко фотодокументације Колекеције споменика природе Београда БЕО 600.581.502.7. Указује затим, на њену еластичност и прилагодљивост различитим потребама и задацима, на методолошку способност коришћења метода и резултата других наука и научних дисциплина, на способност да непрекидно грана и проширује своје могућности рада, а све то првенствено у циљу унапређења заштите природних добара споменика природе. Постављајући методологију рада на документацији на овакав начин, мр Мила Карас природно долази до концептуалног тумачења да је фотографија музејски предмет. У свом истраживачком раду и његовој примени у пракси мр Мила Карас додирује све суштинске стратегије савремене музеологије и заштите, функционисања музеја и професионалаца. Она на више начина свој рад професионално уклапа у данашњу дефиницију музеја, институције која сакупља, документује; проучава, тумачи; објашњава, едукује; чува, штити, конзервира; презентује и промовише културно и природно наслеђе друштва...“
Детаљни подаци о књизиНаслов: Фотографија као музејски предмет
Издавач: Prirodnjački muzej
Страна у боји: 108
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 23 cm
Година издања: 2008
ИСБН: 978-86-82145-11-0