Između politike i tržišta: popularna muzika na Radio-Beogradu u SFRJ
Osim pažljive faktografske rekonstrukcije strukture i sadržaja programa Radio Beograda, hvale vredno je nastojanje da se svakom primeru iz prakse Radio Beograda obezbedi teorijska osnova. A možda je glavna vrednost ove knjige što daje sveobuhvatnu analizu razvoja sva četiri glavna žanra popularne muzike (džeza, zabavne muzike, roka i novokomponovane muzike) na talasima Radio Beograda. Do sada, većina istraživača ograničavala se na samo jedan ili na par žanrova. Ovo je možda prvi pokušaj ovog obima da se povežu svi ovi žanrovi, te da se njihova sudbina na Radio Beogradu objasni pomoću teorijskih modela i opšteg društveno-političkog okruženja.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Između politike i tržišta: popularna muzika na Radio-Beogradu u SFRJ
Izdavač: Радио телевизија Србије
Strana: 251 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2012
ISBN: 978-86-6195-020-9