Kako stvarati prijatnu atmosferu za učenje
Mnogi nastavnici koriste igre u školskoj praksi da bi u odeljenju stvorili prijatnu atmosferu koja pogoduje učenju. Igre se mogu primenjivati u bilo kom delu nastavnog časa ili dana: na početku časa radi motivacije učenika; na kraju časa radi opuštanja ili tokom časa, ako nastavnik oceni da će takve aktivnosti povoljno uticati na tok časa. Priručnik sadrži više od 350 igara svrstanih u nekoliko grupa: za poboljšavanje saradnje, za povećanje koncentracije, za bolje međusobno upoznavanje i uvažavanje, za formiranje grupa, za bolju procenu doživljenog, za razmrdavanje tela i razgibavanje duha.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Kako stvarati prijatnu atmosferu za učenje
Izdavač: Kreativni centar
Strana u boji: 100
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 21 x 27,5 cm
Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-7781-396-3