Autorka razmatra strukturu kanala marketinga voća sa posebnim osvrtom na malinu i višnju. U monografiji su definisani i preduslovi za uspešno usklađivanje kanala marketinga sa ostalim instrumentima marketing miksa na primeru konkretnih preduzeća, što naučnom radu daje visoku upotrebnu vrednost. Tema je aktuelna i značajna za srpsku privredu u kojoj je voćarstvo veliki privredni resurs i izvozna šansa.
Detaljni podaci o knjizi Naslov: Kanali marketinga voća Izdavač: Задужбина Андрејевић Strana: 94 (cb) Povez: meki Pismo: latinica Format: 25 cm Godina izdanja: 2008 ISBN: 978-86-7244-685-2
Ocene i mišljenja čitalaca
Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)
MIKRO KNJIGA D.O.O.
Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
Komercijalna banka: 205-33117-65
Matični broj: 07465181
Šifra delatnosti: 5811
PIB: 100575773 Dokumenti o identifikaciji