Knjiga za medije - mediji za knjigu
OPIS
Na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, održana je 2007. godine debata Knjiga za medije – mediji za knjigu u kojoj su učestvovali eminentni domaći teoretičari i praktičari u oblasti medija. Neposredni povod za organizovanje ovog skupa o ulozi, statusu i strateškim perspektivama uvođenja i doslednog implementiranja tzv. medijske kulture kod nas, bio je obeležavanje desetogodišnjice pokretanja edicije Multimedia izdavačke kuće CLIO.
Autorizovana izlaganja, predlozi i konkretni zaključci iz debate u kojoj su učestvovali mnogobrojni stručnjaci iz oblasti medija, profesori, studenti osnovnih i poslediplomskih studija na fakultetima za izučavanje medija, kao i srodnim visokoobrazovnim institucijama i katedrama, profesori i nastavnici u osnovnim i srednjim školama, ugledni istraživači, novinari i urednici, objavljeni su u jubilarnoj publikaciji Knjiga za medije – mediji za knjigu.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Knjiga za medije - mediji za knjigu
Izdavač: Clio
Strana: 247 (cb)
Povez: meki
Pismo:
Format: 22 x 13 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-7102-330-6