MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹Biznis i finansijeProdaja
    Komunikativna moć prodaje
    Autor: Galjina Ognjanov
    Strana: 193
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Lična prodaja i integrisane marketinške komunikacije

    Knjiga je namenjena svi zaljubljenicima u komunikaciju, kao i svima onima koji teže razvoju veština sporazumevanja, znajući da bez toga nema mogućnosti za napredak društva. Namenjena je svima koji veruju da marketing nije samo puko ubeđivanje, već da je on veština razmene robe i informacija.

    Kao jedan od zaljubljenika u razgovor, razmenu informacija, kupovinu kao proces rešavanja problema i pregovaranja u kojem obe strane dobijaju, autor ustaje u odbranu lične prirode. Cilj ove knjige je da ukaže na marketinško slepilo onih koji veruju u kraj lične prodaje i da istakne njenu nezamenljivu komunikativnu moću u promociji proizvoda i usluga.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Komunikativna moć prodaje
    Izdavač: Dosije
    Strana: 193 (cb)
    Povez: meki
    Pismo:
    Format: 14x20 cm
    Godina izdanja: 2004
    ISBN: 86-7738-007-8
    Naručite
    Cena: 650 RSD
    Cena za inostranstvo:
    7,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024