Komunikativna moć prodaje
Lična prodaja i integrisane marketinške komunikacije
Knjiga je namenjena svi zaljubljenicima u komunikaciju, kao i svima onima koji teže razvoju veština sporazumevanja, znajući da bez toga nema mogućnosti za napredak društva. Namenjena je svima koji veruju da marketing nije samo puko ubeđivanje, već da je on veština razmene robe i informacija.
Kao jedan od zaljubljenika u razgovor, razmenu informacija, kupovinu kao proces rešavanja problema i pregovaranja u kojem obe strane dobijaju, autor ustaje u odbranu lične prirode. Cilj ove knjige je da ukaže na marketinško slepilo onih koji veruju u kraj lične prodaje i da istakne njenu nezamenljivu komunikativnu moću u promociji proizvoda i usluga.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Komunikativna moć prodaje
Izdavač: Dosije
Strana: 193 (cb)
Povez: meki
Pismo:
Format: 14x20 cm
Godina izdanja: 2004
ISBN: 86-7738-007-8