Комуниколошки лексикон
„После два издања (2012, 2017) и осам година употребе ’Комуниколошког лексикона’, првенствено у студирању Комуникологије и комуниколошких наставних дисциплина на свим нивоима високошколског образовања, све бржег развоја интернета и комуникационих могућности овог мултимедија, унимедија и метамедија, као и драгоцених критичких запажања студената и комуниколога са бројних факултета на српском културном простору, аутори су одлучили да садржај публикације измене и прошире у овом, трећем изадњу.
Измене су извршене скраћењем или проширењем текстова у десетак одредница и уклањањем неколико, показало се, сувишних. Такође и прецизнијим и језгровитијим објашњењима мноштва појмова.
Лексикон је проширен са педесет одредница које се у највећем броју односе на комуницирање посредовано интернетом. Посебно је инсистирано на прецизном дефинисању појмова који се учестало, али са подразумевајућим значењем, користе у свакодневном комуницирању, као нпр. друштвена/социјална мрежа или друштвени/социјални медиј, у оквиру већ показаног настојања у претходним издањима да се јасно разликују субјекти, садржаји и њихова форма, посредници/медији и друштвени контекст комуницирања у свим облицима комуникационе праксе, следстевено и у комуницирању посредованом новим медијем.
Повећање броја одредница проширило је, логично, именски индекс и списак референтне литературе.” – Аутори
Детаљни подаци о књизиНаслов: Комуниколошки лексикон
Издавач: Јасен
Страна: 426 (cb)
Povez: тврди
Писмо: ћирилица
Формат: 21 cm
Година издања: 2021
ИСБН: 978-86-6293-102-3