Korak ispred konkurencije
U zbirci ideja Korak ispred konkurencije otkrićete načine za povećanje prodaje i zarade bez obzira kojom aktivnošću se bavite. Upoznaćemo vas sa efikasnim marketinškim metodima koje u svetu i u Sloveniji koriste preduzeća različitih delatnosti. Jednostavni, lako razumljivi marketinški metodi za povećanje efikasnosti poslovanja.
SADRŽAJ
Zašto stranke kupuju baš od vas?, 2
Oglašavanje može da vam poveća zaradu – a da niste prodali nijedan proizvod!, 17
„To smo već pokušali i ne deluje”, 22
Kako napisati prodajno pismo zbog kojeg će vas kupci zasuti narudžbinama?, 27
Šta stvarno prodajete i šta kupci stvarno od vas kupuju?, 35
Ponavljanje oglasa, 43
Zašto vaše potencijalne stranke počinju da traže izgovore i sve moguće razloge da ne kupe vaš proizvod ili uslugu?, 49
Gde vam se isplati oglašavanje?, 55
Poklonima povećajte odziv na vaše marketinške akcije, 63
Virusni marketing, 72
Kako motivisati sebe i zaposlene da sigurno postignete postavljene ciljeve?, 75
Izjave zadovoljnih kupaca: Kako ih dobiti, kako ih upotrebiti?, 83
„Naši proizvodi su najbolji, pa ipak se stranke žale da su preskupi! Premalo prodajemo!”, 88
Direktni marketing u vreme televizije i Interneta, 102
Pogrešna predstava o oglašavanju, 108
„Vaši proizvodi i usluge ništa ne valjaju!”, 117
Kako se ponašati u slučaju stranaka osetljivih na cenu?, 123
„Bez saradnje dugoročno nećemo izdržati utakmicu sa konkurencijom...”, 127
Šta spretni poslovni ljudi mogu da nauče od terorista?, 143
„Postoje samo tri načina za povećanje zarade bilo kojeg preduzeća”, 149
Marketinška tehnika koja uvek deluje! 153
Violinistkinja bez sluha, 161
Šta o marketingu kaže zlatna ribica (14 zlatnih pravila)?, 166
Greške koje možete da izbegnete, 172
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Korak ispred konkurencije
Izdavač: Društvo za unapređenje marketinga
Pismo: latinica
Format: cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-909527-2-4