Korporativne komunikacije za primer
Savremeno poslovanje u potpunosti je u funkciji uspešnog poslovnog komuniciranja. Problemi i greške koje nastaju u poslu veoma često su posledica nepotpune, pogrešne ili nejasne komunikacije. Potreba da se osvetle i objasne korporativne komunikacije predstavlja imperativ uspešnosti poslovnih procesa. Knjiga Korporativne komunikacije za primer čini integralno, dobro osmišljeno i praktično potkrepljeno naučno i praktično štivo namenjeno svima koji se bave komunikacijama ili sarađuju sa onima koji se bave tim poslom. Zapravo, kada ove dve grupe identifikujemo, postaje jasno da veoma mali broj pojedinaca ostaje izvan njih.
Korporativne komunikacije danas predstavljaju put do poverenja zaposlenih, korisnika, klijenata i šire javnosti, koji nije kratak već zahteva negovanje uzajamnog odnosa koji u rezultatu ima poverenje i lojalnost. Ovaj udžbenik je značajan za razumevanje principa efektivnih komunikacija i načina njihove primene u različitim poslovnim kontekstima. Zato je koristan za akademsku javnost i studente koji izučavaju oblast komunikacija, kao i za sve profesionalce koji se bave ovim poslovima u praksi. Teorijski deo predstavlja celinu u sagledavanju korporativnih komunikacija, a 17 primera iz prakse odabrani su tako da čine celinu i pokrivaju sve značajnije industrijske izazove i društvene pojave, i daju prikaz aktuelnog stanja sektora komunikacija u Srbiji. Kroz jasno predstavljen metodološki okvir, primeri prikazuju primenu teoretski zasnovanog pristupa u praksi.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Korporativne komunikacije za primer
Izdavač: iLearn
Strana: 267 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 17,6 x 25,0 cm
Godina izdanja: 2019
ISBN: 978-86-6022-212-3