MIKRO KNJIGA
    od 1984. god.
    Knjige▹PolitikaEvropska unija
    Korporativno lobiranje u Evropskoj uniji
    Autor: Marko Drajić
    Strana: 163
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom. Na celokupnom prostoru bivše Jugoslavije ovo je jedan veoma koristan tekst, koji na vrlo sažet i bogato dokumentiran način prezentira širokom krugu čitalaca tematiku korporativnog lobiranja, sa posebnim osvrtom na kontekst Evropske unije.Knjiga će biti korisna kako privrednicima, konsultantima i lobistima tako i političarima te studentima – pogotovo poslovnih škola, ekonomskih i fakulteta sociologije i političkih nauka. Ona će biti korisna i novinarima, koji često u lobiranju vide samo negativno i često ga izjednačuju sa korupcijom. Za uspešnost priprema za ulazak Srbije u EU dobro je pokloniti lobističkoj praksi više pažnje, doneti odgovarajuću regulativu i osposobiti buduće lobiste u privredi i drugim sferama javnog života kako bi legitimnim i pozitivnim zastupanjem interesa doprineli procesu dalje demokratizacije i što lakšem ulasku u EU.Prof. dr Boris CizeljKarijerni diplomata, lobista u EU i profesor naDOBA Univerzitetu, Maribor, SlovenijaDrajić je uspeo da usmeri našu pažnju na oblast lobiranja koja još uvek nije dovoljno istražena i objašnjena u međunarodnoj, a posebno domaćoj literaturi. Kako se po konceptu i specifičnim metodama korporativno lobiranje često preklapa sa upravljanjem strateškim komunikacijama, opštim menadžmentom, poslovnim pregovaranjem i drugim disciplinama, Drajić pomaže da se jasnije sagleda šta je zapravo korporativno lobiranje i da se sačini bolja delineacija. Knjiga pruža odličan pregled za razumevanje ove sve dinamičnije i značajnije oblasti te otvara mogućnosti za dalji istraživački rad u pojedinim oblastima.Prof. dr Ana BovanProfesor pregovaranja i lobiranja, dekan Fakultetaza menadžment Univerziteta Metropolitan,poslovni i politički konsultantDrajićeva knjiga je svojevrsni vodič za odlučioce, vlasnike kapitala i menadžere u nacionalnim i multinacionalnim kompanijama ‒ kako i zašto koristiti lobiranje i angažovati profesionalne lobiste. Ona će biti od koristi poslovnom svetu da ispravno shvati prednosti lobiranja kao legalne i legitimne mogućnosti uticaja na donosioce odluka u Srbiji i u EU.dr Nenad A. VasićNaučni saradnik na Institutuza međunarodnu politiku i privred


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Korporativno lobiranje u Evropskoj uniji
    Izdavač: Neopress design&print
    Strana: 163 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: 24 cm
    Godina izdanja: 2017
    ISBN: 978-86-88895-81-1
    Naručite
    Cena: 1.600 RSD
    Cena za inostranstvo:
    16,00 EUR
    Kom.:
    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Ocene i mišljenja čitalaca
    Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)


    Pitanja, odgovori, mišljenja...
    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2024