Korporatizam
Korporatizam je bio ekonomska strana fašizma. Temeljila se na spoju jake, nedemokratske i centralizovane vlade i velikih korporacija. Ta praksa je prisutna i danas.
Ova knjiga će nam pomoći da upoznamo mnoga lica korporatizma - od psihološke kategorije koja namerno oblikuje ljudsko mišljenje i ponašanje u skladu sa sopstvenim interesima, do pokretanja ratova, reklamiranja antidepresiva, kontrolisanja svih resursa...
Koji su krajnji ciljevi, sredstva i taktike korporatizma?
Šta kriju njegovi nevidljivi aspekti?
Koliko je daleko spreman da ide?
Koliko je daleko uopšte stigao?
Korporatizam kako ga vidi profesor Džefri Grup zadire u svaku poru života i predstavlja psihološku kategoriju jer ljudima kroz medije nameće stav da korporativni sistem predstavlja najnaprednije društvo, npr. da je normalno raditi deset sati na dan u korporaciji, potom kupovati neprirodnu hranu punu aditiva, koju su proizvele korporacije, u trgovačkim centrima koji pripadaju istim tim korporacijama. Uveče taj homosapiens iscrpljen od rada za korporacije gleda korporativnu televiziju.
“Korporatizam je stanje kada se velike vlade, vojska i biznis udruže. Ta politička struja preovladava u svetu od pamtiveka. Obično nam govore da postoji demokratija, komunizam, ali oduvek je postojao samo jedan sistem – KORPORATIZAM, kaže Džefri Grup.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Korporatizam
Izdavač: Admiral Books
Strana: 332 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 17,5 x 25 cm
Godina izdanja: 2012
ISBN: 978-86-88617-28-4