Kulturni turizam
OPIS
Inspirisano svetskim iskustvima povezivanja kulturnog i turističkog prostora, kao i velikim međunarodnim projektima Saveta Evrope, delo Kulturni turizam nudi detaljna uputstva o aktiviranju kulturnih potencijala u Srbiji. Autorka nudi odgovore na veliki broj pitanja s kojima se svakodnevno suočavaju kreatori razvojne politike na svim društvenim nivoima i pruža nova znanja iz područja kulturne animacije, marketing menadžmenta i koncepta strateškog planiranja.
U okviru knjige nalazi se i CD Krstac, u produkciji Grupe za scenski dizajn, Univerziteta umetnosti u Beogradu, koji prikazuje kreativnu primenu ideja iz ove knjige. Namenjen kulturnim delatnicima, turizmolozima, privrednicima i ekonomistima, Kulturni turizam pouzdan je vodič kroz ideje i tehnike koje naš geografski prostor mogu učiniti značajnim na turističkoj i kulturnoj mapi sveta.
Vidljivo je njeno (autorkino) poznavanje stanja i kretanja kulturnog turizma u svijetu te poznavanje recentne strane literature koja naglašava promjene u ponašanju postmodernih turista. Ti novi koncepti uključuju „life-seeing“, dakle iskustvo, atmosferu, sudjelovanje u životu lokalnog stanovništva, za razliku od koncepta „sight-seeing“ koji se danas napušta, a koji uključuje puko razgledavanje lokaliteta i njegovih znamenitosti.
Iz recenzije dr Daniele Angeline Jelinčić
O AUTORU
Vesna Đukić-Dojčinović doktorirala je na Fakultetu dramskih umetnosti u oblasti organizacije umetničkih delatnosti. Vanredni je profesor predmeta Menadžment u kulturi, Kulturna politika i Kulturni turizam na FDU u Beogradu i Ekonomskom fakultetu u Kragujevcu. Uz veliki broj stručnih i naučnih radova, objavila je tri knjige: Seoski turizam u Srbiji (1992), Pravo na razlike selo-grad (1997) i Tranzicione kulturne politike-konfuzije i dileme (2003).
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Kulturni turizam
Izdavač: Clio
Strana: 211 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo:
Format: 21 x 14 cm
Godina izdanja: 2005
ISBN: 86-7102-197-1