Macromedia Flash 8 ActionScript
Skoro svako može da kreira jednostavne programe za Web stranicu ili prezentaciju, koristeći Macromedia Flash 8. Međutim, dodajte ActionScript kod i imaćete moćno sredstvo koje će Vam omogućiti jednostavnije objektno-orijentisano programiranje!
Jobe Makar i Danny Patterson prikazuju korak po korak kako da prevedete aktivnosti iz realnog sveta u ActionScript skriptove koji omogućavaju da upravljate svakim milisekundom svog Flash programa. Projekti u ovoj knjizi uče Vas ActionScript tehnikama za temeljno kreiranje uobičajnih Flash igara, Web stranica i ostalog.
Prateći CD-ROM sadrži sve što je potrebno za samostalno kreiranje projekata, kao i gotove datoteke da biste ih poredili sa svojim rezultatima i koristili kao modele za buduće projekte. Osim toga, uključuje verzije Flash 8 i Zinc 2.5 alata za razvoj Flash aplikacija firme Multimedia Limited (MDM).
U knjizi Macromedia Flash 8 ActionScript – Učenje kroz rad - naučićete kako da:
integrišete Flash 8 i ActionScript u svoje Web projekte
kreirate interaktivne Flash programe - čak i ako niste do sada programirali
koristite zvuk, slike i animacije da biste privukli interesovanje korisnika
razvijete objektno-orijentisani kod i šablone za kreiranje biblioteke komponenata koje se mogu višestruko koristiti
koristite ugrađene klase da bi se Vaše prezentacije savršeno ponašale
kreirate dinamička tekstualna polja za unos korisničkih informacija
samostalno kreirate klase i uslovne naredbe za upravljanje Vašim Flash programima na osnovu promenljivih uslova
Koristite uslovnu logiku da bi se Vaš program granao na osnovu izbora korisnika.
Upravljate svakim frejmom Macromedia Flash programa pomoću funkcija.
Napravite zanimljive animacije koje će privući pažnju korisnika na Vašu prezentaciju.
Takođe ćete dobiti 20 do 25 časova samostalno vođene obuke
Sistemski zahtevi:
Windows
800+ MHz Intel Pentium III procesor ili ekvivalentan, sa Microsoft Windows 2000/XP operativnim sistemom
Macintosh
600 MHz Power Mac G3 ili bolji, sa Mac OS X 10.3, ili 10.4 operativnim sistemom
Kratak sadržaj:
Uvod u ActionScript 2.01
Upoznavanje
Funkcije
Interfejs
Uslovna logika
Polja i petlje
Ugrađene klase
Korisnički definisane klase
Događaji, metodi slušaoci i rukovaoci događajima
Dinamički kreirani elementi
Odlike bitmapa
Komponente korisničkog interfejsa
Napredno objektno-orijentisano projektovanje
Validacija podataka
Veze sa spoljašnjim izvorima podataka
XML i Flash
Spoljašnji interfejs
Zvuk i video
Štampanje i kontekstni meniji
Najsloženije SWF datoteke
Indeks
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Macromedia Flash 8 ActionScript
Izdavač: Kompjuter biblioteka
Strana: 532 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 16.5x23.5 cm
Godina izdanja: 2006
ISBN: 86-7310-363-0