Mala crvena knjiga prodaje
Mala, eksplozivna knjiga koja se čita u dahu, ali čiji se saveti dugo pamte!
Bestseler majstora uspešne prodaje Jeffrey Gitomer donosi vam 12,5 načela veličanstvene prodaje i na veoma slikovit, duhovit i praktičan način, prepun primera i ilustracija, uči vas kako da uspešno prodajete. Mala crvena knjiga prodaje mogla bi se nazvati i Mala knjiga kupovine jer dokazuje da ljudi ne vole da prodaju ali obožavaju da kupuju. Zanimljivo je da je knjiga napisana žargonom kojim se koriste ljudi svakodnevno u stvarnim prodajnim situacijama.
Kratak sadržaj:
Pripremite se za pobedu, ili na poraz od nekog ko vas je pobedio.
Lična marka jeste prodaja: Nije važno koga znate, nego ko zna vas.
Najvažnija je vrednost, najvažniji je odnos, nije najvažnija cena.
To nije samo posao, to je mrežni posao.
Zainteresuj me i postići ćeš da uverim sam sebe.
Ako ih možete nasmejati, možete im i prodati.
Koristite kreativnost kako biste se istaknli i dominirali.
Smanjite rizike i pretvorićete prodaju u kupovinu.
Kada kažete nešto za sebe, to je hvalisanje. Kada to drugi kažu o vama, to je dokaz.
Dajte otkaz na svoje mesto direktora svemira.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Mala crvena knjiga prodaje
Izdavač: Mate
Strana: 220 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo: latinica
Format: 12,0 x 19,0 cm
Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-953-246-035-3