Marketing ekspert
U svetu marketinga sam više godina nego što je umesno da priznam. Tokom svih tih decenija sam radio sa kompanijama iz skoro svakog biznisa koji možete da zamislite, od kompjutera do kačketa i svega između što se može naći na svim kontinentima gde ljudi petljaju sa poslom.
Predavao sam poslovnoj publici širom sveta i primetio da bez obzira na školu i obuke koje su prošli, ljudi uvek pitaju ista pitanja o marketingu. Ova pitanja i još poneki problem u marketingu o kom je do sada čak previše pisano, su me navela da pokušam da ih odgovorim. Odnose se na svaki posao gde ljudi iznose svoju robu ili usluge na tržište.
Učinilo mi se da bi odgovori na njih mogli da budu vrlo značajni i za one koji su postali generalni direktori koji o marketingu znaju malo ili čak nimalo.
Ako tražite duge, kompleksne odgovore na ova osnovna pitanja, ovo nije knjiga za Vas. Ali ako Vam treba kratka i razumljiva knjiga o onome što je važno znati o marketingu, upravo ste je pronašli. Ovo je jednostavna knjiga napisana bez okolišanja, kojoj možete da se vraćate više puta dok tražite odgovore za svoje probleme u marketingu. Na neki način ona sadrži zaključke do kojih sam došao tokom svih godina u ovom poslu.
Najverovatnije da ćete neke od ovih odgovora pronaći i u mojim drugim knjigama ali ova knjiga je napisana za menadžere koji možda ne znaju ni koja pitanja bi trebalo da pitaju. Ako je suditi prema brojnim kompanijama koje su u nevolji na tržištu, čini se da ima veoma mnogo onih kojima treba pomoć.
Mislim da ova knjiga može da ponudi tu moć.
Džek Traut
REKLI SU
Džekovi uvidi u suštinu marketinga su briljantni. Univerzalni su i omogućavaju nam da analiziramo poslovanje najrazličitijih kompanija.
-Stiv Milunović, Meril Linč
Sarađivali smo sa stotinama marketing “eksperata” ali nikad niko nije ponudio pristup koji može da se poredi sa Džekovim!
-Robert Pasikof, Brend Kiz
Iako dugo sarađujemo još uvek me zaprepašćuje brzina kojom daje specifične savete za postizanje uspeha.
-Bob Voldron, Dženeral Milz
Sarađujemo više od 20 godina. Svi njegovi uvidi i predviđanja su se pokazali izuzetnim.
-Vins Vakareli, Ziroks
Traut čudesno ilustruje da je diferencijacija osnova uspešnog marketinga.
-Filip Kotler
Džek ukazuje na snagu jednostav-nosti u razumevanju suštine problema. Od ovakvog pristupa zavisi da li ćete imati svoj ili ćete biti nečij ručak.
-Skot Mek Nili, San Majkrosistems
Marketing mora da uvidi i verbalizuje ideju a zatim da je pretvori u celovitu strategiju koja će osloboditi njenu moć.
-Džek Traut
SADRŽAJ
Kako staviti "marketing” gde mu je mesto? D. Tavčioski 7
Šta je prethodilo bajci 11
1. Dolazak 13
2. U čemu je suština marketinga? 19
3. Šta je zapravo brendiranje? 31
4. Kakva treba da bude strategija proizvoda? 41
5. Kako formirati pravu cenu? 49
6. Da li postoje granice rasta kompanija? 59
7. Šta je dobro istraživanje? 69
8. Kako proceniti efekte reklamiranja? 79
9. Kako izabrati pravi medijum? 89
10. Koliko su važni logotipi? 97
11. Koje su najčešće greške? 107
Epilog 117
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Marketing ekspert
Izdavač: Asee (Adizes)
Strana: 120 (cb)
Pismo:
Format: 15x22 cm
Godina izdanja: 2006
ISBN: 978-86-7668-067-2