Маркетинг логистика
Кратак садржај: Књига је универзитетски уџбеник који у научном и практичном смислу покрива највећи део тематике из домена логистичког менаџмента. Структурирана као и већина релевантних светских уџбеника из овог домена пословног управљања, књига има 9 основних делова, док се као додатак даје речник изабраних пословних логистичких појмова који се најчешће примењују у логистичкој пракси. У оквиру прве две главе се дефинише и позиционира логистичко управљање у предузећима, затим су наредне две главе посвећене логистичком циљу – сервису потрошача, потом се прелази на 4 кључна логистичка подсистема (транспорт, залихе, складиштење и информисање), док је финална глава везана за сам процес организовања и управљања овим скупом активности. Како се ради о веома практичној материји, а имајући у виду велико консултантско искуство аутора књиге, сваки теоријски део је поткрепљен различитим примерима, истраживањима из домаће и светске праксе и презентацијом успешно решених проблема из домена логистике. Стога се књига, поред студената којима је у основи намењена, може препоручити топ менаџерима, менаџерима дистрибуције, логистике, набавке, продаје и свима другима који се на неки начин баве тако сложеним и разноврсним скупом стратешких и/или оперативних логистичких послова.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Маркетинг логистика
Izdavač: Економски факултет
Strana: 602 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2022
ISBN: 978-86-403-1474-9