Marketing u kulturi i umetnosti
Marketing je dugo bio isključen iz kulturne sfere budući da je isključivo dovođen u vezu s profitom i trgovinom. S obzirom na to da smisao postojanja kulturnih institucija počiva na umetničkoj viziji, postojao je strah da će uključivanje marketinga ukaljati umetnički sadržaj proizvoda. Kako se, međutim, na marketing sve više gleda kao na proces zbližavanja preduzeća i potrošača, ustanove kulture u njemu sada vide skup alatki u službi umetničke misije. Knjiga počiva upravo na toj ideji, koja za autora predstavlja stav od posebnog značaja. Menadžeri kulturnih ustanova u knjizi će pronaći niz razmatranja koja će im omogućiti preispitivanje sopstvene prakse i određivanje referentnog okvira za buduća delovanja. Opisani su osnovni koncepti marketinga, od tradicionalnih gledišta do primene u oblasti umetnosti i kulture.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Marketing u kulturi i umetnosti
Izdavač: Clio
Strana: 333 (cb)
Pismo:
Format: 21 cm
Godina izdanja: 2010
ISBN: 978-86-7102-333-7
Naslov originala: Le marketing des arts et de la culture / François Colbert