Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму
Кратак садржај: Уџбеник Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму представља иновативан и практичан увод у маркетинг. Аутори имају широко искуство у раду са компанијама које се баве угоститељством и туризмом широм света. Њихово разумевање ове области омогућило је да крајњи резултат њиховог рада буде уџбеник у којем јасно објашњавају концепте маркетинга и показују како се они примењују у ситуацијама у реалном животу. Овај уџбеник има међународни фокус, што је нарочито важно у ери све веће глобализације. Пословна тржишта постају све више међународна. Стога је од кључног значаја да данашњи студенти буду изложени примерима пословања и културе из других делова света. Уместо да само једно поглавље буде посвећено међународном маркетингу, читав уџбеник је прошаран међународним примерима.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Маркетинг у угоститељству, хотелијерству и туризму
Izdavač: Економски факултет
Strana: 726 (cb)
Povez:
Pismo:
Format: C cm
Godina izdanja: 2019
ISBN: 978-86-403-1597-5