Marketing, udžbenik za 4. razred ekonomske i trgovinske škole
Udžbenik Marketing namenjen je učenicima četvrtog razreda srednjih ekonomskih i trgovinskih škola i koncipiran je prema nastavnim programima za taj predmet. Udžbenik sadrži devet poglavlja.
Prva dva poglavlja se bave osnovnim marketinškim pojmovima, kao što su marketing, tržište, potrošač, konkurencija, segmentacija itd. Treće i četvrto poglavlje se bave značajem marketinških informacija u poslovnom odlučivanju i upravljanjem marketingom i njegovim osnovnim fazama: planiranjem, implementacijom i kontrolom. Sledeća četiri poglavlja se bave osnovnim instrumentima ili alatima marketinga (proizvodom, cenom, distribucijom i promocijom), njihovom ulogom i značaju u definisanju ponude preduzeća i njihovim osnovnim karakteristikama. Poslednje, deveto poglavlje bavi se privrednom propagandom, i to kampanjom kao osnovnim instrumentom njene upotrebe, planiranjem uspešne propagande, mehanizmima delovanja propagande i metodima merenja njenih efekata.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Marketing, udžbenik za 4. razred ekonomske i trgovinske škole
Izdavač: Data Status
Strana: 159 (cb)
Pismo: latinica
Format: 215 cm
Godina izdanja: 2015
ISBN: 978-86-7478-221-7