MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Biznis i finansijeMarketing
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Маркетинг услуга
    Autor: Вељковић др Саша
    Strana: 489
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Кратак садржај: Маркетинг је пословна дисциплина оријентисана ка пракси, и од посебног је значаја за пословање организација у тржишној привреди а нарочито у савременим условима глобализације тржишта и јаке конкуренције у свим аспектима пословања, што је карактеристично и за тржиште Републике Србије. Развојем привреде и друштва долази до експанзије услужног сектора, тако да је он постао доминантна снага у развијеним земљама. Због значаја услужних делатности за националну економију, али и због специфичности услуга и пословања у услужним делатностима, маркетинг услуга је посебно подручје примене маркетинга које захтева самим тим и посебан приступ. Циљ књиге Маркетинг услуга је да читаоце упути у специфичности примене маркетинга у растућем сектору услуга, и укаже им на које начине да у пракси успешно примењују маркетиншку филозофију размишљања и пословања у овој области. Писана једноставним и разумљивим језиком, структурирана на начин да покаже и теоретске концепције, али пре свега практичну примену, веома је корисна за све оне који раде у услужном сектору или се обучавају за послове из области маркетинга. У књизи је дато 30 заокружених пословних примера из најбоље иностране и домаће праксе услужних компанија, и то на почетку и крају сваког поглавља, као и више десетина илустрација у самом тексту, које помажу читаоцу да боље разуме и прати материју. Велики број ових примера настао је као плод консултантске активности и праћења тржишта услуга у Србији од стране самог аутора. Свако поглавље има циљеве, резиме, питања за дискусију, кључне појмове и корисне адресе на интерненту, што све треба додатно да олакша читање и разумевање књиге “Маркетинг услуга”. Зато, уколико сте у банкарству, осигурању, консултантској кући, веледрогерији, малопродајном ланцу, телекомуникацијама, хотелијерству, угоститељству, образовању или некој од других растућих области услужног бизниса, наћи ћете обиље интересантних примера, али и заокружен концепт маркетиншког пословања и размишљања у сектору услуга. Применом стечених знања променићете поглед на свој услужни бизнис и покренути ствари на боље.



    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Маркетинг услуга
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 489 (cb)
    Pismo:
    Format: Б5 cm
    Godina izdanja: 2018
    ISBN: 978-86-403-1554-8
    Naručite
    Cena: 3.280 RSD
    Cena za inostranstvo:
    33,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    +381 11 3055010
    +381 11 3055015





    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025