Marketing za neupućene
(+ CD)
Opis
Koju marketinšku strategiju primeniti u poslovanju? Kako zadiviti i zadržati ključne kupce? Mogu li se brzo i po prihvatljivoj ceni napraviti i primeniti delotvorne promotivne kampanje? Na koji način zainteresovati javnost i stvoriti pozitivan publicitet?
Uz jednostavne, primenljive i efikasne savete i objašnjenja, mnoštvo realnih slučajeva i primera iz prakse, te stručne i specijalizovane informacije za vlasnike malih i srednjih preduzeća, ovo izdanje predstavlja pravi biser poslovne literature.
Saznaćete brojne korisne činjenice i usvojiti veštine neophodne svakom ambicioznom marketaru. Naučićete kako da prepoznate ciljnu grupu potrošača, pozicionirate svoj brend, odredite najvažnije ciljeve i ovladate strateškim marketingom. Napravićete nov marketinški plan ili revidirati postojeći, sastaviti marketinški budžet i ovladati najvažnijim tehnikama unapređenja i realizacije prodaje.
Na pratećem CD-u očekuje vas preko pedeset obrazaca, šablona i radnih tabela za procenu potreba i zadovoljstva potrošača, marketinšku reviziju, izradu godišnjeg marketinškog plana, budžeta i projekciju prodaje, analizu profitabilnosti prodajnih promocija, kao i obilje primera marketinškog materijala uspešnih firmi.
Sadržaj
Uvod
Poglavlje 1: Poboljšajte poslovanje uz odličan marketing
Poglavlje 2: Revizija marketinga radi postizanja poslovnih ciljeva
Poglavlje 3: Marketinški plan
Poglavlje 4: Radionica o istraživanju tržišta
Poglavlje 5: Kreativna radionica
Poglavlje 6: Veština komunikacije
Poglavlje 7: Korišćenje priča i svedočenja kupaca
Poglavlje 8: Planiranje reklamnih kampanja i određivanje budžeta
Poglavlje 9: Prečice do odličnih reklama
Poglavlje 10: Osnove brendiranja kroz vizitkarte i memorandume
Poglavlje 11: Brošure, katalozi i specifikacije
Poglavlje 12: Planiranje prodajnih promocija
Poglavlje 13: Pošaljite svoju poruku pomoću biltena
Poglavlje 14: Iskoristite publicitet
Poglavlje 15: Ovladajte procesom prodaje
Poglavlje 16: Kako realizovati prodaju
Poglavlje 17: Radionica za uspešnu prodaju
Poglavlje 18: Postupanje s nezgodnim kupcima
Poglavlje 19: Deset vrhunskih marketinških strategija
Poglavlje 20: Deset načina da se marketing isplati
Poglavlje 21: Više od deset strategija kako da prodajete preko Weba
Dodatak: O pratećem CD-u
Indeks
O autoru
Alexander Hiam je autor nekoliko knjiga o menadžmentu i rukovođenju. Osnovne studije završio je na univerzitetu Harvard, postdiplomske studije iz oblasti poslovne administracije na univerzitetu Berkli, a dugo godina je predavao na univerzitetu Amherst u Masačusetsu. Osnivač je centra INSIGHTS for Training & Development čije seminare i programe iz oblasti menadžmenta, pružanja usluga kupcima i unapređenja prodaje, pohađaju zaposleni iz mnogih kompanijama širom sveta.
Autorov marketinški orijentisan rad u oblasti savetovanja i obučavanja obuhvata razmatranje ideja o vodećim proizvodima i brendovima, savetovanje o poslovnom i marketinškom planiranju, pomoć pri motivisanju prodajnog osoblja i reviziju marketinške komunikacije klijenata.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Marketing za neupućene (+ CD)
Izdavač: Mikro knjiga
Strana: 344 (cb)
Pismo:
Format: 16,8 x 23,5 cm
Godina izdanja: 2008
ISBN: 978-86-7555-312-0
Naslov originala: Marketing Kit For Dummies
Izdavač originala: Wiley