Matematika kroz igru
Paket od 26 igara za učenje matematike. Namenjen je uzrastu od najmlađih godina do četvrtog razreda osnovne škole. Kroz igru, dete postepeno počinje da uči matematiku od brojeva, preko sabiranja i oduzimanja, do množenja i deljenja.
Ceo paket igara urađen je na srpskom jeziku ćiriličnim pismom, čime se najmlađoj deci približava računar na njima koristan i poznat način, a podsvesno podstiče osećaj za rad na računaru koji će deci koristiti u daljem obrazovanju.
Učimo brojeve
Igra namenjena deci predškolskog uzrasta gde na slikovit način miš broji parčiće sira.
Prepoznavanje brojeva
Igra namenjena deci predškolskog uzrasta gde deca treba na slici da pronađu skrivene brojeve.
Memorija
Igra namenjena deci predškolskog uzrasta gde deca treba da pronađu dve iste karte na kojima su ispisani brojevi.
Brojanje jabuka
Igra namenjena deci predškolskog uzrasta gde deca treba posle pitanja "Koliko zeka ima jabuka?" da prebroje njegove jabuke i da daju tačan odgovor.
Učimo brojanje
Zeka je zalutao u povrtnjaku i treba da ubere različiti broja paprika, paradajza, kukuruza ...
na vama je da mu pomognete u tome, jer zeka ne zna da broji.
Memorija sa brojanjem
Dete treba da pronađe dve odgovarajuće karte, na jednoj karti piše traženi broj, a na drugoj se nalazi određeni broj tačkica, tako da dete mora da nauči da broji tačkice kako bi rešilo igru.
Klavir
Pošto je dete naučilo brojeve sada treba da pamti brojeve gledajući pingvine, i da ponavlja iste brojeve po redosledu, kako se koji pingvin oglasi.
Sabiranje za osnovce
Na slikovit način uz pomoć jabuka deci se prikazuje koliko je npr. 5+2 jabuke, tako što se u prvoj koloni izabere 5 jabuka, a u drugoj 2, a zatim kada kliknemo na znak jednakosti sve jabuke pređu u treću kolonu i dobijemo zbir od 7 jabuka.
Sabiranje i oduzimanje
Na slikovit način deci je prikazana veza između sabiranja i oduzimanja.
Sabiranje jabuka
U donjem delu ekrana stoji pitanje na koje treba da damo tačan odgovor tako što će rakun sa korpicom, kojeg mi vodimo, pokupiti pravu jabuku sa tačnim rezultatom upisanim na njoj.
Mala škola
Učitelj nam zadaje pitanja na koja učesnik igre treba da upiše tačan odgovor.
Pismeno sabiranje
Kroz animaciju možemo da vidimo kako se sabiraju dvocifreni i trocifreni brojevi sa potpisivanjem, i kako se brojevi prenose. Na učesniku je samo da unese brojeve koje želi i da odgleda interaktivni prikaz.
Množenje i deljenje
Na slikovit način deci je prikazana veza između množenja i deljenja.
Množenje kroz igru
Interaktivna igra u kojoj sa neba padaju balončići koji u sebi nose matematički izraz sa množenjem. Na svaki tačan odgovor odgovarajući balončić eksplodira, a ukoliko balončić padne na zemlju jedan cvet uvene. Igra ima ukupno 21 nivo, kako se prelazi iz nivoa u nivo tako su pitanja sve teža. Takođe, u uvodnom delu igre postoji i tablica množenja.
Digitron
Digitron koji na zanimljiv način računa.
Matematički fliper
Igrajući fliper deca treba da sruše kartice na kojima se nalazi određeni broj ili znak računske operacije. Kada sruše sve kartice treba da reše matematički izraz koji se na taj način dobija. Ukoliko daju pogrešan odgovor gube jednu lopticu (igra uključuje sve računske operacije).
Spajanje parova
Sa leve strane nalaze se kartice sa pitanjima u obliku matematičkog izraza, a desno su odgovori na ta pitanja poređani preko reda. Za određeno vreme potrebno je da spojimo odgovarajuće kartice.
(igra uključuje sve računske operacije).
Matematička osmosmerka
Treba da rešimo matematičku osmosmerku u oblasti koju smo odabrali (sabiranje, oduzimanje ili množenje). Cilj igre je da nam po isteku vremena predvieđenom za igru ostane što manje nerešenih polja. Rekordi u ovoj igri se pamte za svaku oblast posebno.
Pomozite majmunu
Majmun treba sa jednog drveta na drugo drvo da prenese jabuke. U tome će uspeti samo ako odgovori na pitanje koje mu je krokodil postavio. Ukoliko da pogrešan odgovor krokodil će mu pojesti jabuke. (igra uključuje sve računske operacije)
Lansiranje šatla
Da bismo uspešno lansirali šatl treba da pomognemo timu inženjera na postavljeno im pitanje. Ukoliko uspešno rešimo pitanje šatl će biti uspešno lansiran, a u suprotnom ljudi iz šatla će se katapultirati i vratiće se na Zemlju padobranima. (igra uključuje sve računske operacije)
Robot
Robot nam postavlja pitanja na koja treba da damo tačan odgovor. (igra uključuje sve računske operacije)
Učitelj matematike
Pošto smo igrajući se naučili sve matematičke operacije došli smo i do interaktivnog učitelja koji nas ispituje šta smo naučili. Ako neznamo tačan odgovor učitelj zna i da se naljuti na nas.
Vežbanka
Program koji postupno prikazuje rešabanje matematičkog izraza, prikazujući pritom redosled računskih radnji.
Oduzimanje zvezdica
U donjem delu ekrana stoji pitanje na koje treba da damo tačan odgovor tako što će rakun u svojoj korpici pokupiti pravu zvezdicu sa tačnim rezultatom upisanim na njoj.
Sabiranje kroz igru
Interaktivna igra u kojoj sa neba padaju balončići koji u sebi nose matematički izraz sa sabiranjem. Na svaki tačan odgovor odgovarajući balončić eksplodira, a ukoliko balončić padne na zemlju jedan suncokret uvene. Igra ima ukupno 21 nivo, kako se prelazi iz nivoa u nivo tako su pitanja sve teža.
Oduzimanje kroz igru
Interaktivna igra u kojoj sa neba padaju balončići koji u sebi nose matematički izraz sa oduzimanjem. Na svaki tačan odgovor odgovarajući balončić eksplodira, a ukoliko balončić padne na zemlju jedna zvezdica ode na spavanje. Igra ima ukupno 21 nivo, kako se prelazi iz nivoa u nivo pitanja su sve teža.
Detaljni podaciNaslov: Matematika kroz igru
Izdavač: Nivebia