Медијасфера у загрљају Великог Брата
„Мас-медији су произвели и наметнули релативно нов, а већ широко распрострањен феномен коме је социолог Крис Роџек дао име „целетоиди", кованицу од целебритy и таблоид. То су особе које пажњом медија стичу популарност, кроз експонирање и фаворизовање баналности, тривијалности, безначајности, али и сексуализованим, скандалозним и вулгарним понашањима.
Аутор Александра Ђурић одлучила се на другачији приступ. Позивајући се на хуманистичке теорије, истраживања и закључке, ауторка конзистентно, доследно и аргументовано разоткрива огромну тамну сенку која, у кулисама варљиве, ничим утемељене и ефемерне славе, чека да прогута целетоиде. То се такође односи и на рањиву популацију младих који су, као још неизграђене личности, подложнији заводљивој песми сирена о гламуру, брзом богаћењу и популарности. Александра Ђурић не мири се са статусом кво, са жртвама које углавном млади људи приносе на олтар шљаштећих, а празних илузија. У складу са хуманистичким, критичко-ангажованим приступом проблемима, циљ ауторке превазилази теоријски домен. Она позива на широку друштвену и културну мобилизацију и контраофанзиву у којој значајну улогу треба да игра добро осмишљен и примењен програм медијског образовања, као интердисциплинарне области која би обухватила науке о медијима, комуникологију, психологију, социологију и друге релевантне друштвено-хуманистичке области."
Детаљни подаци о књизиНаслов: Медијасфера у загрљају Великог Брата
Издавач: Čigoja štampa
Страна: 277 (cb)
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 160 x 235 mm
Година издања: 2015
ИСБН: 978-86-531-0121-3