Међународни маркетинг
Кратак садржај: У конципирању и писању књиге пошло се од става да међународни маркетинг представља стратегијско усмеравање, инструментално креирање и ефективну реализацију тржишних активности, ради што успешније интернационализације привредних субјеката и њиховог што адекватнијег уклапања у инострану средину, од локалног до глобалног нивоа. Делови књиге: Међународни усмеравајући маркетинг, Међународни инструментални маркетинг, Међународни ефективни маркетинг. Издање је намењено студентима редовних, мастер и докторских студија, као и запосленима у организацијама реалног, финансијског и јавног сектора, државним органима.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Међународни маркетинг
Izdavač: Економски факултет
Strana: 480 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2017
ISBN: 978-86-403-1221-9