Menadžment i kreativnost
Autor u ovoj knjizi preispituje stereotipno viđenje o suprotstavljenosti kreativaca i birokrata. Kreativnost se, smatra autor, ne svodi samo na spontano otkrivanje i inspiraciju, ona je takođe samosvesni, namerom upravljen proces. Shodno tome, menažment nije oblikovan isključivo racionalnim procesima, već uključuje i uvid, intuiciju, kreativnost i rizik. Biltonovo nastojanje da unapredi razumevanje odnosa menadžmenta kreativnosti i kreativnih pristupa menadžmentu temelji se na radu teoretičara menadžmenta i teoretičara kreativnosti, kao i na praktičnom iskustvu pojedinaca zaposlenih u kreativnim industrijama. Njegov rad nas usmerava ka širem razmatranju relevantnosti kreativnih procesa i struktura u okolnostima nove, kreativne ekonomije. Menadžment i kreativnost zapravo dokazuje glavnu tezu: najbolji rezultati postižu se u susretu sveta kreativnosti i sveta biznisa.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Menadžment i kreativnost
Izdavač: Clio
Strana: 296 (cb)
Povez: tvrdi
Pismo:
Format: 21 cm
Godina izdanja: 2010
ISBN: 978-86-7102-370-2
Naslov originala: Management and Creativity / Chris Bilton