Менаџмент и маркетинг у уметности
Како је и пут до пакла често поплочан најбољим намерама, не можемо побећи од запитаности нисмо ли можда, вођени искреним уверењем да се многобројне неприлагођености и спорна питања у вези са друштвеном позицијом уметности могу отклонити или ублажити применом теоријских и практичних решења која нуде менаџмент и маркетинг, подлегли свеопштој фасцинацији која прати ове дисциплине. Да ли смо превидели или смо олако прешли преко свих оних протистављености које владају између менаџмента и маркетинга, на једној страни, и уметности, на другој страни – на које смо указали још у уводним деловима студије?
Детаљни подаци о књизиНаслов: Менаџмент и маркетинг у уметности
Издавач: Službeni glasnik
Страна: 418 (cb)
Povez: meki
Писмо: ћирилица
Формат: 16 x 24 cm
Година издања: 2012
ИСБН: 978-86-519-1567-6