Менаџмент и стратегија
Кратак садржај: Ова књига је посвећена менаџменту и стратегији, као и њиховој интеракцији. Менаџмент је социјална технологија, начин да се одређена замисао оствари ангажовањем других. Реч је о процесу који се састоји од фаза планирања, организовања, вођења и контроле. У фази планирања доносе се планске одлуке. Стратегија је једна од одлука у процесу менаџмента, односно у фази планирања. У модерним условима пословања стратегија је суштинска одлука, тако да се модеран менаџмент или стратегијски менаџмент може схватити као процес у чијем центру се налази стратегија, односно њене фазе формулисања, вредновања и имплементације. Књига је намењена различитој публици. Она је, пре свега, учило за студенте Економског факултета у Београду и Економског факултета у Крагујевцу који изучавају дисциплине „Стратегијског менаџмента“ и „Планирања и пословне политике предузећа“. Књига је, такође, намењена теоретичарима и практичарима из области менаџмента, као целовит поглед на концепцију коју карактеришу брзе и радикалне промене. Коначно, књига може бити корисно штиво и за лаике који менаџмент доживљавају као додирну област своје специјалности. Основна сврха ове књиге је да сумира и интегрише релевантна истраживања из области стратегијског менаџмента и повезаних области како би корисницима пружила алат за доношење одговарајућих одлука, али и инспирацију за унапређења и развој нових концепата.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Менаџмент и стратегија
Izdavač: Економски факултет
Strana: 901 (cb)
Pismo:
Format: Б5 cm
Godina izdanja: 2023
ISBN: 978-86-403-1776-4