Menadžment kategorije proizvoda
U aktuelnim privrednim uslovima posebno intenzivne promene dešavaju se na planu sadržaja i načina funkcionisanja kapitalom i informacijama bogate trgovine. Promene su takve da se danas sve više, s pravom, govori o svojevrsnoj maloprodajnoj revoluciji. Otuda i značaj knjige Menadžment kategorije proizvoda, autora Zorana Bogetića, u izdanju Ekonomskog fakulteta u Beogradu i izdavačke kuće Data Status. U ovoj knjizi moći ćete da pronađete zaokruženu koncepciju inovativne poslovne prakse, uključujući elemente poslovnog procesa i taktičkog instrumentarijuma. Nova knjiga nudi i viziju strategijskog razvoja menadžmenta kategorije, prvenstveno na planu oplemenjivanja idejama drugih probojnih poslovnih strategija.
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Menadžment kategorije proizvoda
Izdavač: Data Status
Strana: 358 (cb)
Pismo:
Format: B5
Godina izdanja: 2007
ISBN: 978-86-7478-039-8