Менаџмент масовних медија - штампа, филм, радио, телевизија и интернет
Monografija prof dr Nikodijevića dokazuje da studije medija danas u svetu predstavljaju veoma dinamično i razuđeno istraživačko područje što je, razume se, jedna u nizu društvenih posledica kojima je praćen ukupan razvoj medijskog sistema.
No, ona istovremeno skreće pažnju na to da su dominantne istraživačke orijentacije okrenute ostvarivanju politološkog, komunikološkog ili pak marketinškog uvida u medijske potencijale. Sfera upravljanja medijskom delatnošću ostala je naglašeno po strani u odnosu na magistralne pravce naučnog interesovanja.
Održivost ovakvog stanja autor dovodi u pitanje ukazivanjem na činjenicu da medijsku delatnost karakteriše radno i tehnološki složena i specifična praksa, kao i ogroman ekonomski potencijal – što su okolnosti koje ovu delatnost neizostavno dovode u vezu sa poslovima upravljanja i organizovanja.
Prof. dr Miroslav Savković
Detaljni podaci o knjiziNaslov: Менаџмент масовних медија - штампа, филм, радио, телевизија и интернет
Izdavač: Čigoja štampa
Strana: 457 (cb)
Povez: meki
Pismo: latinica
Format: 24 cm
Godina izdanja: 2012
ISBN: 978-86-7558-915-0