MIKRO KNJIGA
korpa
login
    od 1984. god.
    Knjige▸Biznis i finansijeMenadžmentUniverzitetski udžbeniciEkonomski fakultet
    Slika
    Prikaži 6 puta
    veću sliku


    Menadžment vrednosti i performasni preduzeća
    Autor: Kaličanin dr Đorđe Kuč dr Vukašin
    Strana: 389
    Ostali detalji
    Veličina slova: A A
    Knjiga je namenjena kao udžbenik studentima Ekonomskog fakulteta za predmet Menadžment vrednosti na osnovnim akademskim studijama, a koristi se i kao literatura na predmetima Poslovna strategija i Strategijske finansije na master akademskim studijama. Pored studenata, knjiga je namenjena i menadžerima i investitorima koji se svakodnevno bave pitanjima iz oblasti menadžmenta vrednosti, strategijskih finansija i strategijskog menadžmenta. Iako je fenomen stvaranja i maksimiranja vrednosti pretežno proučavan na području akcionarski orijentisanih ekonomija jer je to pitanje svih pitanja akcionarskih društava, taj fenomen postaje zadatak i obaveza menadžera preduzeća i u ekonomijama koje su bankocentrične i gde vodeću ulogu imaju društva sa ograničenom odgovornošću. Između ostalog, rast i prinos su pokretači vrednosti koji prevazilaze granice pravnih formi, a imanentna, odnosno intristična vrednost je zajednička kategorija za sve poslovne subjekte. Menadžeri su izloženi snažnom i vidljivom pritisku maksimiranja vrednosti za vlasnike, odnosno njihovog bogatstva u kratkom roku. Taj pritisak nije kompatibilan sa poslovnom strategijom čiji se efekti očekuju u dugom roku. Nekompatibilnost rađa nelagodnost i potrebu da se postave prioriteti. Postavljanje prioriteta zahteva ovladavanje znanjima i veštinama menadžmenta vrednosti i menadžmenta performansi. Knjiga je napisana tako da omogući da se najpre razume i demistifikuje fenomen vrednosti i koncept menadžmenta zasnovanog na vrednosti (I deo), zatim da se razumeju merila stvorene vrednosti, kao i da se upoznaju osnove vrednovanja (II deo). Time se stiču znanje i veštine neophodne za ocenu i procenu vrednosti, kao i formulisanje strategija stvaranja vrednosti na nivou preduzeća (III deo) i na nivou poslovnih jedinica (IV deo). Da bi se obezbedile snažne poluge implementacije formulisanih strategija, neophodno je ovladavanje osnovama menadžmenta performansi (V deo). Time je napravljen pokušaj ne samo da se ukaže na to šta treba da se postavi kao cilj (izmerena, odnosno kvantifikovana vrednost), već i kako da se do njega i dođe (menadžment vrednosti). Ovakvo stremljenje autora je prirodni nastavak bavljenja strategijskim menadžmentom, koji je njihova primarna naučna disciplina.


    Detaljni podaci o knjizi
    Naslov: Menadžment vrednosti i performasni preduzeća
    Izdavač: Економски факултет
    Strana: 389 (cb)
    Povez: tvrdi
    Pismo: latinica
    Format: B5
    Godina izdanja: 2024
    ISBN: 978-86-403-1840-2
    Naručite
    Cena: 6.400 RSD
    Cena za inostranstvo:
    64,00 EUR

    ili
    Naručite telefonom:
    Nije radno vreme
    nismo dostupni na telefonu.





    Kupljeno uz ovu knjigu
    slika
    Менаџмент вредности и перформанси предузећа
    6400 din.
    slika
    Ponašaj se kao lider, razmišljaj kao lider
    1900 din.

    Ocene i mišljenja čitalaca
    ocena0 Budite prvi koji će svoje mišljenje podeliti sa drugima (morate biti prijavljeni)



    Prijavite se ovde i pošaljite vaša mišljenja i pitanja našim urednicima i čitaocima

    Poruku poslaoPoruka
    MIKRO KNJIGA D.O.O.
    Kneza Višeslava 34, 11030 Beograd, Srbija
    e-pošta: prodaja(а)mikroknjiga.rs
    Komercijalna banka: 205-33117-65
    Matični broj: 07465181
    Šifra delatnosti: 5811
    PIB: 100575773
    Dokumenti o identifikaciji

    © Mikro knjiga 1984-2025